Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Aan welke bevolkingsgroep heb jij een schijthekel? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=94808)

Scarabaeida 14 september 2007 20:22

Aan welke bevolkingsgroep heb jij een schijthekel?

Er zijn meerdere mogelijkheden 8-) . Dit is als grap bedoeld overigens (al weet ik dat velen serieus zullen zijn hier).

Ik heb negers en Aziaten onder één volledige noemer gezet, omdat niemand specifiek Kongolezen of Chinezen haat. :twisted: Al de rest heeft min of meer toch een verwantschap om als één groep te gelden.

Stemmen maar! 8-) Ik weet al welke optie het hoogst zal scoren.

Vorenus 14 september 2007 20:24

Men videokaart werkt niet, ik zie nog altijd geen poll.

Firestone 14 september 2007 20:25

Paranoïde propagandisten.

EDIT: meer hekel dan haat weliswaar. En ook enig medelijden.

Andro 14 september 2007 20:26

Geen enkel bevolkingsgroep.

Bovenbuur 14 september 2007 20:26

Nog steeds gras.

Nynorsk 14 september 2007 20:26

dierenbeulen.

Scarabaeida 14 september 2007 20:27

Ik heb alles gekozen, omdat ik de mensheid laag neig in te schatten. :lol:

Spliff 14 september 2007 20:27

Scara heeft aan iedereen ne hekel?

Hawkeye 14 september 2007 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spliff (Bericht 2929291)
Scara heeft aan iedereen ne hekel?

Scara ziet het als een grap. Zie maar naar het openingsbericht.

Spliff 14 september 2007 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hawkeye (Bericht 2929294)
Scara ziet het als een grap. Zie maar naar het openingsbericht.

Ik ook, alleen sommige Britten, :roll:

Scarabaeida 14 september 2007 20:32

Eigenlijk heb ik tegen geen enkele groep een hekel, maar je kan me geen mensenliefhebber noemen. Eerder daden dan aangeborenheid storen mij. Zoals enkelen het aangegeven hebben in dit topic.

Ik vraag me enkel af of bepaalde haters voor hun ideeën uit zullen durven komen. :)

Hawkeye 14 september 2007 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spliff (Bericht 2929298)

Of Duitsers in Mallorca (of Ibiza) :-D
De Duitstaligen in dit land zou ik kunnen aanduiden omdat ze ironisch met hun eigen eisenpakket kwamen. Maar Duitsers vind ik soms echt geweldige mensen. Ik blijf erbij dat Berlijn in augustus 1 van de mooiste tijden uit mijn leven was.

Bovenbuur 14 september 2007 20:33

Waarom staan Pakistanen en Indiërs trouwens bij elkaar?

Scarabaeida 14 september 2007 20:34

Als je erg specifiek bent kan ik ook wel bepaalde groepen minder sympathiek vinden, maar een schijthekel, zo ver komt het nog niet bij mij.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 2929318)

Dat is mijn racistische aard die boven kwam, Britten schelden Indiërs vaak uit voor Paki.
Onlangs was dat gebeurd bij Shilpa Shetty toen ze deelnam aan Big Brother. Ze won daarmee wel de sympathie van het Britse publiek en daarin kan de mens soms goede kantjes vertonen. 8-)

Jazeker 14 september 2007 20:34

Dierenbeulen, net als Nyn. En geweldplegers. En ook gelukszoekers die hier komen om hun geluk maar niet hun plichten te eisen. 't is zo simpel allemaal.

Hawkeye 14 september 2007 20:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 2929318)

Zou kunnen komen omdat ze onderling strijden. Maar dan ben je eerder tegen die oorlog dan tegen die mensen. Dus eigenlijk is dat goed opgemerkt ;-)

Duupje 14 september 2007 20:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 2929286)
dierenbeulen.

²

Scarabaeida 14 september 2007 20:37

Als iemand een poll maakt over misdadigers zou je best vragen van welke groep je het meest walgt, gezien weinigen misdadigers niet haten.

Hawkeye 14 september 2007 20:38

Ik heb Franstaligen aangeduid. Maar dan enkel de Walen. Dat ze nu weer op Leterme kakken is erover. Di Rupo doet toch ook lief tegen kindjes. ;-)

Jazeker 14 september 2007 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spliff (Bericht 2929298)

Ik kan Britten wel hebben. Maar o wee als ze op vakantie zijn. Raar volkje. Uit eigen ervaring weet ik dat ze erg gereserveerd en toch vriendelijk zijn, aan de andere kant zijn ze erg klassebewust in de verkeerde zin (nu ja... ik haat klasses anyway) en boeren van hier tot ginder eens ze uit het land zijn.

Maar in GB itself hou ik wel van de Britten. Mijn eerste positieve ervaring met Britten was in Londen waar we moesten aanschuiven voor iets (weet niet meer wat) en die Britten die vormen spontaan een rijtje. Nu kijk... dat ben ik niet gewoon. In dit land behoor je een drom volk te vormen die met ellebogen en stampen proberen vooruit te raken.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be