![]() |
22 september: Meeting Baarle-werkgroep Dordrecht
Na de succesvolle meetings in Baarle Hertog / Baarle Nassau en Antwerpen, waarvan de eerste heeft geresulteerd in de oprichting van de Baarle-werkgroep voor Vlaams-Nederlandse integratie, is het tijd om spijkers met koppen te slaan in een nieuwe meeting. Alle geïnteresseerden die de tien uitgangspunten kunnen onderschrijven zijn van harte welkom. Zie ook hier: 10 uitgangspunten en verslag eerste bijeenkomst
Locatie Dordrecht. Zo dicht mogelijk in de buurt van het Centraal Station. Juiste locatie volgt. Timing (Definitieve invulling volgt) 13u00 Inloop 13u30 Bijeenkomst en kennismaking 14u00 Aanvang van de besprekingen 18u00 Einde van de besprekingen - tijd voor eventuele andere zaken. Agenda(Definitieve invulling volgt) Aanwezigen (reeds bevestigd)(7: 3 zuidnederlanders, 4 noordnederlanders): 1Handclapping (Z) Kortaf o.v.(Z) Dimitri (N) Bovenbuur (N) Robert T (Z) Hertog van Gelre (N) Derk de Tweede (N) Geef je op in deze draad of via PB aan mij. |
Met een beetje geschuif is het me gelukt om die dag toch te kunnen afzakken naar Dordrecht. Tussen 13h00 en 14h00 ergens.
|
Btw nog steeds geen vrouwen gevonden?
|
Integratie
Leert die hollanders eens eindelijk is fritten bakken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Update
Na de succesvolle meetings in Baarle Hertog / Baarle Nassau en Antwerpen, waarvan de eerste heeft geresulteerd in de oprichting van de Baarle-werkgroep voor Vlaams-Nederlandse integratie, is het tijd om spijkers met koppen te slaan in een nieuwe meeting. Alle geïnteresseerden die de tien uitgangspunten kunnen onderschrijven zijn van harte welkom. Zie ook hier: 10 uitgangspunten en verslag eerste bijeenkomst Locatie Dordrecht. Zo dicht mogelijk in de buurt van het Centraal Station. Juiste locatie volgt. Timing (Definitieve invulling volgt) 13u00 Inloop 13u30 Bijeenkomst en kennismaking 14u00 Aanvang van de besprekingen 18u00 Einde van de besprekingen - tijd voor eventuele andere zaken. Agenda(Definitieve invulling volgt) Aanwezigen (reeds bevestigd)(8: 4 zuidnederlanders, 4 noordnederlanders): 1Handclapping (Z) Kortaf o.v.(Z) Dimitri (N) Bovenbuur (N) Robert T (Z) Spliff (Z) Hertog van Gelre (N) Derk de Tweede (N) Geef je op in deze draad of via PB aan mij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Das volgende week al. Komt te vroeg voor mij hoor. :-D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(Ondergetekende is hier kennelijk nooit overheen gegroeid en een jaar geleden nog eens begonnen met wild water kajakken.) |
Update
Na de succesvolle meetings in Baarle Hertog / Baarle Nassau en Antwerpen, waarvan de eerste heeft geresulteerd in de oprichting van de Baarle-werkgroep voor Vlaams-Nederlandse integratie, is het tijd om spijkers met koppen te slaan in een nieuwe meeting. Alle geïnteresseerden die de tien uitgangspunten kunnen onderschrijven zijn van harte welkom. Zie ook hier: 10 uitgangspunten en verslag eerste bijeenkomst Locatie Dordrecht. Zo dicht mogelijk in de buurt van het Centraal Station. Juiste locatie wordt via PB verstuurd. Timing (Definitieve invulling volgt) 13u00 Inloop 13u30 Bijeenkomst en kennismaking 14u00 Aanvang van de besprekingen 18u00 Einde van de besprekingen - tijd voor eventuele andere zaken. Agenda(Definitieve invulling volgt) Aanwezigen (reeds bevestigd)(8: 4 zuidnederlanders, 4 noordnederlanders): 1Handclapping (Z) Kortaf o.v.(Z) Dimitri (N) Bovenbuur (N) Robert T (Z) Spliff (Z) Hertog van Gelre (N) Derk de Tweede (N) Geef je op in deze draad of via PB aan mij. |
Spliff is toch een Noordnederlander? ;-) (Zwolle of wa is't nu weer)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be