![]() |
'Zelfmoord in nationaal karakter van de Vlaming'
Citaat:
|
Net zoals Taiwan of Japan...
Er is dan ook een rechtstreeks verband tussen bevolkingsdichtheid en het % zelfmoord. De mens lijkt van zichzelf te weten dat z'n dood de wereld een betere plek maakt en gooit zich instinctief uit het raam. Zou er dan toch sprake zijn van een equilibrium tussen mens & natuur |
Ik lees het net op fok.nl
Het is idd een feit dat Vlaanderen in zeer korte tijd een metamorfose heeft ondergaan. Of de ontkerking daar iets mee te maken heeft betwijfel ik. |
Niet moeilijk. Tussen hollanders en Walen leven is vragen voor zelfmoord.
|
Citaat:
|
Het valt mij altijd op dat veel Vlamingen binnenvetters zijn. Dat is volgens mij niet echt gezond.
|
Zou Darwin dan toch gelijk hebben:
"Het zijn niet de sterkste die overleven, maar degene die het beste overweg kunnen met verandering" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
op zich is zo'n zelfmoordpil niet slecht, alleen gaat het misbruikt worden en ik kan me niet voorstellen dat een dokter dat zou voorschrijven ( op voorschrift is dan toch al niet meer vrij te krijgen ) want dan zouden alle dokters vanaf dan "dokters dood" kunnen genoemd worden. er zijn reeds genoeg efficiente middelen om zelfmoord te plegen, zoals het gif dat hitler en co. gebruikt hebben. of het pijnloos was, kon hij echter niet meer zeggen. :-P ik ga er vanuit dat die pil er zou zijn om pijnloos zelfmoord te kunnen plegen, ik denk eerlijk gezegd dat een jachtgeweer in de mond en dan schieten even effectief is, door de snelheid waarmee het gebeurd (het afvuren en het veroorzaken van de dood treden in een aantal miliseconden op, onmiddellijk dus ) het gevaar van zo'n pil is idd te groot, al is er wel iets voor te zeggen dat de mensen het recht hebben om pijnloos en vredig zelfmoord te plegen. |
en een pil is eigenlijk gemaakt om een mens beter te maken, niet om die te doden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1. ophangen 2. van een brug springen 3. onder een camion rijden 4. onder de trein springen 5. een kogel door de kop knallen. 6. de polsen oversnijden 7. met een mes in het hart steken en ga zo nog maar even verder, ...... die pil is dus eigenlijk overbodig, wnat iemand die in een opwelling zelfmoord wil plegen, pleegt dan wel zonder pil zelfmoord. preventie van zelfmoord is dus nuttiger, op het eerste zicht toch. en inderdaad, veel artsen zouden gewetensbezwaren hebben, logisch eigenlijk, men is geen dokter om te doden maar om te laten leven. |
Citaat:
Iemand bij me in de straat heeft zich onlangs verhangen... de vrouw was me nog komen roepen en net nu ik mijn thee aan't drinken was wilde ik eerst zeggen... "komaan, een vlaamse man, ben je mal?" ... maar dan toch maar ernaar toe gelopen. Op dat moment was hij al in z'n broek aan't pissen voor het oog van de kinderen en ieder met een beetje EHBO kennis weet dat het dan al te laat is. Hart & longmassage heeft hem nog een coma-bestaan gegeven van enkele dagen. Net omwille van dat soort situaties, zou de pil van drion moeten bestaan |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be