![]() |
Zatte student vergist zich van jas en wordt aangeklaagd
Citaat:
Proficiat aan het parket en dan vragen ze zich af waarom mensen steeds minder en minder in justitie geloven. |
Misschien moet justitie zich met nuttigere dingen bezig gaan houden.
|
Een jas kost soms best veel geld. En "vergissen", daar geloof ik niet veel van.
Stelen ja zeker? |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens openbare dronkenschap is ook strafbaar. Lijkt me een gevaarlijk individu dus. Best opsluiten voor het erger kan worden. |
Als je nuchter bent 's anderendaags, en je gaat onmiddellijk naar het kaffee waar je je vergist hebt, enzovoorts ...
dan is dat al heel wat anders, dan dat je passief achterblijft (en wie weet wat nog in de binnenzak zat). |
dat begint met een jas...
nultolerantie! |
Idd. Lang leve nultolerantie.
|
Indien de persoon in kwestie zo snel mogelijk melding maakt van zijn vergissing is er van diefstal geen sprake, en is een rechtzaak dus pure waanzin.
|
Sorry, maar dit kan van zattigheid gebeuren hoor. Ik heb ook gelijkaardige, maar gênantere voorvallen meegemaakt uit dronkenschap.
|
Citaat:
Ik vind het altijd grappig dat mensen niet bereid zijn de gevolgen van een beleid waar ze voorstaan niet willen aanvaarden. (Enfin, ik gok dat je wel iemand bent die voorstander is van nultolerantie.) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het kan dus allemaal! Ik had toen wel 2 liter bier op, maar kon die avond opvallend goed tegen alcohol dankzij het feit dat ik veel spaghetti gegeten heb en mijn maag goed gevuld was. |
Citaat:
kom hier *knuffel* |
Ik kan vrij slecht tegen alcohol hoor. Nu ben ik niet dronken, dus ik aanvaard gretig jouw cybah-knuffel. *knuffel* ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be