![]() |
De Decker (MR) helpt de Vlaamse zaak
Uit La Libre van vandaag :
Citaat:
Verder moet nu duidlijk zijn voor iedereen dat enkel Leterme dient te zwijgen. De franstalige politici, die mogen wel olie op het vuur gooien. Citaat:
De Vlaamse onderhandelaars moeten nu het initiatief aan de franstaligen geven. |
hahaha! Het ziet er met de dag beter en beter uit. Leve de totale patstelling
|
Citaat:
Waarom hebben wij al die jaren goed geld betaalt aan een regering? Het land werkt gewoon door... :lol: Rap afschaffen dus! :lol: |
Als ze nu eens gewoon rustig rond de tafel gingen zitten en niet zoals gillende keukenmeiden over en weer zouden roepen.
Maar for some reason worden politiekers irreeële wezens als de mogelijkheid tot macht er is. |
Citaat:
|
Citaat:
't enige dat ze 'mogen' doen is hun programma - en enkel hun programma - proberen zoveel mogelijk uit te werken. Alles wat ze daar buiten doen, is in feite kiezersbedrog. En kijkend naar die programma's, is het vrij irreeël dat het zo lang duurt. |
Wat ik me nu afvraag.
Hoe heeft 'de wil van de kiezer' te maken met de huidige impasse? Heb jij dan nog iets te zeggen? Mij hebben ze na 10 juni toch niets meer gevraagd. |
Citaat:
Zoals ik ergens anders schreef : De éénzijdige splitsing is het enige scenario dat voor de franstalige politiekrs "aanvaardbaar" is, omdat ze er niets kunnen tegen doen, dan enkel wat vertragen, en dan is de splitsing een feit, ZONDER hun schuld. Dat voorkomt hun afgang bij hun kiezerspubliek. Daarna kan er gewoon weer aan tafel gezeten worden, want wat de franstaligen NIET willen, is dat hun politiekers België daadwerkelijk opgeven. |
Citaat:
Peilingen =/= wil van de kiezers. Hell, referenda =/= wil van de kiezers. Maar het is wel het enige dat in de buurt komt. Citaat:
'Een scheiding ligt altijd aan beide kanten.' [quote]Zoals ik ergens anders schreef : De éénzijdige splitsing is het enige scenario dat voor de franstalige politiekrs "aanvaardbaar" is, omdat ze er niets kunnen tegen doen, dan enkel wat vertragen, en dan is de splitsing een feit, ZONDER hun schuld. Dat voorkomt hun afgang bij hun kiezerspubliek. [quote] Dat denk ik nu ook wel. Maar BHV is niet de kern van de zaak. Allesbehalve. Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou zeggen: geef wat we niet zelf alleen kunnen doen aan Europa en de rest voor Vlaanderen.;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En omdat een onafhankelijk Vlaanderen enkel op die manier een kans krijgt.... Go, go, go! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be