![]() |
Sloddervossen en warhoofden sterven eerder
Slecht nieuws voor alle warhoofden die de afwas weken laten staan, nooit stofzuigen en de administratie 'vergeten' bij te houden: rommelige mensen sterven eerder dan mensen die een geordend en netjes leven leiden.
Dat blijkt uit onderzoek van psychologen onder 1.200 mensen. Zorgvuldig De deelnemers zijn allemaal rond 1910 geboren en hun hele leven gevolgd. Hieruit bleek dat gedisciplineerde en zorgvuldige kinderen langer bleken te leven. Ook op volwassen leeftijd bleek dat consciëntieusheid van invloed is op de sterftekans. Goede papieren Mensen die in hun kindertijd en als volwassen een ordelijk leven leidden hebben helemaal goede papieren: die leefden het langst, aldus de onderzoekers. Het onderzoek is onlangs gepubliceerd in het tijdschrift Health Psychology. (zibb.nl) |
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih!
Ons gaan dood! ;-) |
Oké. Levensverzekeringen voor warhoofden gaan omhoog.
|
Citaat:
|
Maar is het sterftekans-verschil de moeite?
Er zijn waarschijnlijk ook wel wat kosten verbonden aan het controleren van de graad van warhoofdigheid van een persoon, als dat zelfs al op een deftige wijze te controleren valt. |
Sloddervossen besparen dan ook tijd doordat zij geen orde moeten handhaven.:-P
|
Citaat:
Dan had ik allang dood moeten zijn....:? |
Rokers sterven vlugger, drinkers sterven vlugger, mensen die in de buurt van een industrie wonen sterven vlugger, sloddervossen sterven vlugger... ziet er goed uit voor mij ;-)
|
ik ben 17 en verkeer nog steeds in topconditie...
niets aan de hand dus |
Citaat:
|
Ik leef ook nog altijd, niet te geloven!8O
Maar ergens kan ik er wel inkomen dat sloddervossen sneller sterven: sloddervossen zullen ook minder op hun gezondheid en de algemene hygiëne letten: minder gezond voedsel, onregelmatigheden, enz... Maar het is wel de vraag: hoevéél jaren leven ze gemiddeld minder lang? Ik denk dat het al bij al niet veel verschilt.:roll: |
Citaat:
|
![]() ? |
Citaat:
|
:twisted:
Jaz, zo erg is het echt niet hoor. *gniffel* |
'k ben hier weer ferm aan't doordraaien
Ben ik nu een warhoofd? |
ik ben thuis een echte sloddervos en op het werk netjes georganiseerd. wat nu?
|
Citaat:
|
Dan is er mij een lang leven beschoren.
|
Ge ziet, die Mussolini krijgt nog gelijk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be