![]() |
Piccalilly
Waar ik vandaan kom deed een groot aantal mensen piccalilly op hun frieten. Misschien nu nog wel. Ik zie het tegenwoordig echter niet meer. De keuze van tegenwoordig is: mayonaise, ketchup, satesaus of curry.
Is er nog iemand die piccalilly gebruikt? Is dit streekgebonden? ![]() |
Ikke! Maar soms meng ik het wel met mayonaise :)
In de frietkoten kan je altijd wel pickles krijgen, hier toch (Gent). Ketchup op frieten is zonde... Satésaus kan ik me zelfs niet voorstellen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wij hebben de pickles van Devos Lemmens: niet te evenaren. Piccalilly is te zoet. |
Citaat:
Jij ziet dat niet altijd. :-) |
Citaat:
Die patatkraam stond om de hoek tegenover dat pand dat zondag is afgebrand. |
1 Bijlage(n)
Kim en Johan naar Piccadilly, vorige week donderdag.
8-) |
Citaat:
Ik dacht het geen Nederlands maar een Brits product was. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
A propos, wat is jouw mening over het draadonderwerp? :-) |
Het toevoeven van satesaus of pindasaus op frieten zou gewoon een strafbaar feit moeten zijn. Zulke mensen verdienen een langzame en pijnlijke dood.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In een Nederlandse Confederatie zal het bij wet verboden worden dit soort producten in een frituur te bewaren. Als het Noorden daar niet mee akkoord zou zijn, kiezen wij alsnog voor een onafhankelijk Vlaanderen. |
Citaat:
|
Citaat:
Zelfgemaakte mayonaise is heerlijk. Vroeger had je Golden Wonder mayonaise maar die bestaat niet meer, ondanks erg lekker. Zaanse mayonaise komt aardig in de buurt maar dan meng ik het vaak met een beetje mosterd. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be