![]() |
Vrees voor bananenverlies bij Chiquita
Vrees voor bananenverlies bij Chiquita, nu ze gebrandmerkt zijn voor smeergeldbetalingen aan een paar militaire organisaties.
Uncle Sam goes nog steeds Latin... |
Het personeel is weer de banaan...
|
Citaat:
En ik bedoelde ook "banenverlies" ipv "bananenverlies"... |
Citaat:
|
Citaat:
Je bedoelt zeker de pisang? ;) |
Ik eet zo weinig mogelijk vruchten die ze van halfweg de wereld naar hier moeten komen sleuren .(score de laatste 2 jaar: NUL exoten)
Kunnen ze hun bananen je weet wel waar stoppen ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Dat banenverlies stelt op zich natuurlijk niets voor. Je beseft dat wel en onbewust schrijf je bananenverlies. Als de werknemer snel weer in een andere baan aan de slag kan en een goede overbruggingsuitkering heeft, is er niets aan de hand. De banenwissel is goed voor de dynamiek van de economie. Wellicht is die ook nog goed voor de werknemer, opdat die niet vastgeroest raakt in een eentonig werkstramien. |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn beweerde lapsus grafiti "bananenverlies" was maar een bewuste bose pose tegen een criminele Multi... |
Citaat:
|
Citaat:
Que Bonita es Bonita. |
Citaat:
Leve de Canarische bananan. Klein maar fijn. Véél lekkerder dan chiquita. |
ik heb altijd horen zeggen dat chiquita vooral de perceptie tegen heeft, maar dat het op het vlak van sociale rechten eigenlijk nog een van de beste bananenbedrijven is
|
Citaat:
Spijtig genoeg is de banaan geen lang leven meer beschoren, gezien de keiharde, onbehandelbare ziektes door de monoculturen. http://www.corpwatch.org/article.php?id=7715 |
Citaat:
|
Er zijn nog steeds bananen in Afr. Kunnen die boertjes daar eindelijk ook eens wat verdienen .........
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be