![]() |
waarschuwt
Iran waarschuwt het westen voor confrontatie ,het zal zwaar worden voor het westen onze ondergrondse troepen staan al klaar in heel europa vergeet het niet en er komen er nog bij
|
Citaat:
|
Hamsteren....
|
D'r zit inderdaad al een vijfde colonne in Europa die al enkele aanslagen op zijn geweten heeft, maar laat ons die nu ook niet overroepen: bij de Golfoorlogen werden die mannen ook opgehitst maar grote incidenten zijn uitgebleven.
|
Iran vergeet dat "het Westen" zelfs geen voet op zijn grondgebied moet zetten om dat zandbakje totaal proper te vegen.....Maar onze De Gught zal daar wel de steun van België, ter compensatie voor de vrijlating van onze enige toerist in Iran, hebben toegezegd bij een eventueel conflict.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vreemd dat de amerika tegenstanders altijd aanhalen dat het niet het Midden-Oosten is die hun leger hier heeft zitten, tzijn niet de mensen uit het midden-oosten die de bommen gooien...euhm, ze gooien misschien geen bommen maar leggen ze wel degelijk en blijkbaar hebben ze hun soldaten dus ook hier zitten.
|
Citaat:
Misschien ook interessant: www.oz-bus.com met de bus van londen naar sydney via de route die Stefaan Boeve volgde.... Enige toerist in Iran? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Natuurlijk weet ik niet exact hoeveel. Maar als er reisgidsen worden uitgebracht en groepsreizen naar ginder worden georganiseerd dan is dat niet voor drie man... |
Citaat:
Nee 3 niet maar is het echt zoveel? Wat is het dan wel? 30? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie met wat gezond verstand geplaagd zit zal je waarschijnlijk niet op dergelijke paradijselijke bestemmingen tegenkomen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vraag het aan jou...jij doet alsof je het weet...ik heb er geen idee van, vandaar dat ik het je vraag maar blijkbaar heb je ook niet echt een idee. Van dergelijke website kan ik nm niet echt een aantal halen. 300 per jaar? Geef me jou gokje. |
Citaat:
Kan je uit die link geen conclusie trekken? Je wil gewoonweg niet! Ik heb nergens beweerd het exacte aantal te kennen (niemand kent dat overigens), maar jij blijft blijkbaar kinderachtig volhouden zodat je mensen die graag naar landen als Iran (en ook Syrië bv.) reizen kan blijven marginaliseren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be