![]() |
Het nieuwe TV-seizoen
Bon, is er iets wat ik mis?
|
Citaat:
|
Big Brother... Wat gaan ze deze keer uit hun hoge hoed toveren om toch nog vijf naïevelingen te doen kijken?
|
Zijn de heruitzendingen van de herhalingen van de herhalingen van FC De Kampioenen al afgelopen?
|
gisterenavond op Canvas; eerste aflevering van de tweede serie van Hotel Babylon
goeie serie, lekkere wijven :cheer: |
nieuwe reeks fc de kampioenen!
|
Citaat:
|
zijn de 'the sopranos' afgelopen?
vond ik wel een goei reeks. |
Citaat:
|
Citaat:
beste reeks van de laatste jaren, zonder twijfel al viel de laatste aflevering wel wat tegen |
Mijn tvweek is ook nogal aan de magere kant.
Maandag: Aspe. Ik hou van detective. Dinsdag: CL indien mogelijk. Anders Koppen. Woensdag: traditioneel een zeer saaie tv-avond. Tenzij er CL is. Donderdag: Uefa cup indien mogelijk. Anders koppen. Vrijdag: Keien van de Wetstraat. Sporza:atletiek indien mogelijk. Zaterdag: Een goede film. (over 11 weken) De Kampioenen. Zondag: De Bedenkers,Witse,Het Geslacht De Pauw |
Citaat:
Blockbusters zoals peking express en expeditie robinson of varianten zijn nog niet terug eh? |
Citaat:
|
Citaat:
't Is schandalig dat één nu een monopolie op de kijkcijfers heeft. |
Citaat:
|
Citaat:
|
vroeger waren er veel goede geschiedenisprogramma's op den Duits (ZDF), maar nu is het heel wat minder. Dat betreur ik wel.
In het genre compleet gek, is "wie wordt de man van Phaedra" op zijn plaats. Had je je zoiets voorgesteld 15 jaar geleden, je werd voor gek verklaard, idem dito voor Big Brother/ Temptation Island, en toch bestaat het. Zou ik dan werkelijk de enige normale mens op de wereld zijn? |
TV-week
Maandag-Zondag: dat was het |
Citaat:
|
Prison Break S3E01 is te vinden op het inet
Aardig. Het wordt interessant :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be