![]() |
Pleegt u zelfmoord wanneer Vlaanderen niet onafhankelijk wordt?
Uit alles wat hier op dit forum te vinden is, blijkt dat Vlaanderen intussen onafhankelijk is. Da's inmiddels een vaststaand psychotisch feit.
Wanneer psychoses worden doorbroken door een realiteitsmoment heeft dat dikwijls catastrofale, dramatische gevolgen. Collectieve zelfmoord komt vaak voor in sektes. Denk aan de Orde van de Zonnetempel, de Branch Davidians (Waco), of de Volksunie. Zelfdestructie wanneer de realiteit aan de deur klopt. Op kleinere schaal maar volgens hetzelfde mechaniekje heb je de vele gezinsdramas, die zo typisch zijn voor Vlaanderen. Aangezien het Vlaamse karakter fundamenteel suicidale kenmerken vertoont, is de hoogdringende vraag dus: wat wanneer Vlaanderen niet onafhankelijk wordt? Wat wanneer La Réalité (die draagt een rood strikje) klop-klop doet? Vreest u, als pathologische Vlaams-nationalist, voor uw eigen voortbestaan? Bent u een separatistische kamikaze? |
Nodeloos provocerende topic, onder te brengen in Koetjes en Kalfjes net zoals de topics over Aansluiting van België bij Frankrijk, de Nationaliteit voor inwoners Afgescheten Vlaanderen,...
|
Sorry, maar ik vind collectieve zelfmoord toch geen fait divers.
|
Citaat:
|
en ga jij zelfmoord plegen als belgie stopt te bestaan.
wat een vraag stel jij. politiek is politiek he |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Aangezien Vlaanderen wel onafhankelijk zal worden neem ik aan dat die goede opruiming even wenselijk is binnen je eigen rangen? |
Citaat:
|
Natuurlijk. Het rattenvergif staat al klaar.
|
Ja, en we nemen iedereen met ons mee.
Vlaams-nationalistische wetenschappers hebben na de val van de Sovjet Unie tientallen van die beruchte suitcase nukes (snukes voor de ingewijden) bemachtigd. 21 december 2012 is het ultimatum. Indien het Vlaamse volk zijn onafhankelijkheid dan nog niet verworven heeft gaan al die koffertjes simultaan af en is het gedaan ermee. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
indien de starter van dit topic in genoemd geval zelfmoord zou plegen, zou ik met al mijn krachten tegen de onafhankelijkheid van Vlaanderen strijden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be