![]() |
Republiek vlaanderen
Uitprinten en massaal ophangen. :lol:
http://bp1.blogger.com/_3qSA5K-RiA4/...Vlaanderen.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen slecht idee!
Aan enquetes en percentages hebben we niets. Wil deze sticker op ramen en autoruiten zien... Iedereen zal het wel begrijpen ;-) |
Citaat:
|
|
Citaat:
BHV dat is geen nieuwe hoge snelheidstrein :lol: Weet jij wat het dan wel is? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dan nog is vreedzaam afscheiden iets heel anders dan Wallonië aan gort scheuren zoals de poster insinueert. O, en ik ben geen Hollander. Maar gezien jij zo goed weet wat iedereen wel en niet weet van de wereld had je dat vast al door en loop je vast alleen maar te schelden. |
Beste,
Heb hier niemand horen schelden? Maar als vlaming die net naast de taalgrens woont, meen ik toch beter te weten waar dit eigenlijk over gaat. Een onafhankelijk vlaanderen, dat de walen zelf hun boontjes eens doppen. Hun arrogantie en onwil om onze taal te spreken heeft ons vlamingen zover gebracht. Komt nog bij hoeveel geld vlaanderen jaarlijks over de taalgrens pompt. Steeds meer vlamingen begrijpen eindelijk dat dit niet meer verder kan. Mij een separatist, nationalist of zelfs racist noemen zal hier niets aan veranderen. ;-) |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hollander is dat nu ook al een scheldwoord :?
Trouwens, heel wat vlamingen lusten wel een zelf vetgemest hanenbilletje. Alleen zal deze wat taai zijn vrees ik. |
Citaat:
|
Wat kan het een bovenbuur eigenlijk schelen dat Vlaanderen van zijn walen afwil???
Jullie hoeven ons echt niet te adopteren. |
Wisten jullie dat een haantje het enige diertje is dat nog vrolijk kraait ook al staat hij met zijn pootjes in de mesthoop. :-D
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
Dit is gewoon onzin van uw ouders of uw linkse vriendjes die u klakkeloos overneemt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be