![]() |
Binnenkort hoofddoeken in Vlaams Parlement?
Onthaalpersoneel Vlaams parlement krijgt modieus kostuum
![]() document.write(''); BRUSSEL - De veertig onthaalmedewerkers van het Vlaams parlement krijgen bij de start van het nieuwe parlementaire jaar een nieuw en modieus uniform. De outfit is ontworpen door Tim Van Steenbergen, een dertigjarige Vlaamse modeontwerper die internationaal furore maakt. De bodes van het Vlaams parlement waren aan een nieuw uniform toe. Vooral onder impuls van Veerle Heeren, secretaris van het Vlaams parlement, is gekozen voor een modern maar functioneel pak. Voor het ontwerp ging het Vlaams parlement op zoek naar jong Vlaams talent en uiteindelijk kwam het terecht bij Tim Van Steenbergen. Deze dertigjarige ontwerper studeerde aan de Antwerpse Modeacademie en kleedt internationale sterren als Jennifer Lopez en Cameron Diaz. Van Steenbergen maakte nu een wintermodel, later volgt voor het onthaalpersoneel ook nog een zomermodel. Bij het grijze uniform hoort ook een opvallende sjaal voor de vrouwen en een das voor de mannen. Die zullen misschien ook in een ander kleur gemaakt worden en te koop worden aangeboden in de shop van het Vlaams parlement. svh http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF19092007_056 -------------------------------------------------------------- Nu ben ik eens curieus.... of zou zo'n uniformsjaal van het Vlaams parlement niet tellen voor Allah? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In plaats van te zeveren over die sjaal zouden we niet beter neuten over de kleur. Djeezes. In een doorsnee slotklooster loopt men tegenwoordig modieuser gekleed.
|
Ik heb veel meer respect voor slotkloosters. Daar leven ze tenminste met hun eigen geld.
|
Citaat:
Alle gekheid: die sjaaltjes da's tegenwoordig weer in blijkbaar. Ook bij mannen zie je dat tegenwoordig af en toe. De eerste boerka moet nog wel gesignaleerd worden in 't Vlaams Parlement. Ook in de Kamer of de Senaat overigens. |
Citaat:
Airhostessen en andere hostessen hebben altijd een foulard als deel van hun uniform gehad. Niemand heeft daar ooit bij stilgestaan. Zo'n accessoire maakt een dikwijls zeer saai uniform helemaal �*f. Maar als ze specifiek stellen: Bij het grijze uniform hoort ook een opvallende sjaal voor de vrouwen dan ruik ik inderdaad onmiddellijk onraad. Bovendien heb ik een aantal weken geleden zèlf nog een oplossing voor het hoofddoekprobleem naar voor gebracht waarin ik stel dat ze misschien beter hoofddoekjes kunnen dragen in de kleuren van de Stad Antwerpen, en/of eventueel in de Vlaamse kleuren. Ze gaan toch niet gedacht hebben dat ik dat méénde hé? |
Ik denk dat hier hoofddoeken ruiken een beetje kort door de bocht is. Het zijn een soort hostessen en check er de luchthavens maar op na... die arme vrouwen moeten dus ook van die sjaaltjes dragen. Niet om aan te zien, maar blijkbaar is het een ongeschreven regel.
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
En hoeveel heeft deze overbodige grap eigenlijk gekost?
|
Citaat:
ze moeten toch normaal af en toe een nieuw uniform krijgen, dat zal de kost niet uitmaken. |
Citaat:
|
Inderdaad, zoals heel het Vlaemsch parlement.:-)
|
Citaat:
|
![]() |
En dan te zeggen dat Vlaanderen gekend is om haar topontwerpers. Ze zaten allemaal in het buitenland zeker?
|
Is een T-shirt en jeans soms ook niet goed?
|
Ze hadden beter wat gevraagd aan Bikkembergs.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be