Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Normaal ben ik geen youtube-spammer, maar (https://forum.politics.be/showthread.php?t=95112)

Percalion 19 september 2007 18:24

Normaal ben ik geen youtube-spammer, maar

deze is gewoon hil�*risch:

http://www.youtube.com/watch?v=QFVoLz88hiU

Een Japans filmpje om kinderen te leren hoe ze een toilet moeten gebruiken.

Mitgard 19 september 2007 18:27

typisch voor pubers om zoiets 'hilarisch' te vinden.

Percalion 19 september 2007 18:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 2943054)
typisch voor pubers om zoiets 'hilarisch' te vinden.

Zo verzuurd, je gaat nog eindigen als een Vlaams Belang-stemmer.

Gun mij wat, het zijn regenachtige dagen hier. :(

Bovenbuur 19 september 2007 18:41

Mmh...
Ik had zelf het woord bedenkelijk gekozen waarschijnlijk...

berre 20 september 2007 19:55

deze is subliem! bij mij zou het in elk geval niet lukken gezien mn klas op 2de verdiep is.

http://www.youtube.com/watch?v=Bwcbi...20092007%5F028

Jaani_Dushman 20 september 2007 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Percalion (Bericht 2943058)

Eindigen?? :?

Mitgard 20 september 2007 20:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Percalion (Bericht 2943058)

of als een bourgeoisie-zelfstandige zoals jaani dushman.

Jaani_Dushman 20 september 2007 20:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 2945768)
of als een bourgeoisie-zelfstandige zoals jaani dushman.

Velen voelen zich geroepen, maar slechts enkele zijn uitverkoren om een volwaardige Dushman te worden. Maar door volharding bereik jij misschien ooit ook de ark der Dushmans.

Mitgard 20 september 2007 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 2945777)
Velen voelen zich geroepen, maar slechts enkele zijn uitverkoren om een volwaardige Dushman te worden. Maar door volharding bereik jij misschien ooit ook de ark der Dushmans.

jaja.
nog geen lid van UNIZO ondertussen?

Jaani_Dushman 20 september 2007 20:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 2945792)
jaja.
nog geen lid van UNIZO ondertussen?

Als ik uitgenodigd wordt naar een unizo-galabuffet, zal ik u meenemen. Goed?

Duvelke 21 september 2007 00:05

tetjes

Jazeker 21 september 2007 01:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Percalion (Bericht 2943048)
deze is gewoon hil�*risch:

http://www.youtube.com/watch?v=QFVoLz88hiU

Een Japans filmpje om kinderen te leren hoe ze een toilet moeten gebruiken.

Kinderlijke ziel die ik nog ben, onthoud ik:

* Als mijn WC deksel gigantische ogen heeft en tegen me spreekt... dan ga ik desnoods in het bos schijten, maar ik kom die WC niet meer in.
* Als mijn ouders naast me staan te dansen en er confetti en serpentines op me neerkomen terwijl ik probeer te pissen, dat ik dan waarschijnlijk voor de rest van mijn leven enkel nog kan pissen in een atoombunker waar geen bacterie noch virus laat staan mensen binnen kunnen.
* Als mijn pipi of kaka me uitwuift vooraleer het wordt doorgespoeld ik ofwel:
  • later voor een webcam ga zitten janken dat je Brittney Spears met rust moet laten.
  • later waarschijnlijk die rare creepy man word die je in de supermarkt lijkt te achtervolgen en steeds naar je zit te kijken als je je omdraait met zijn ogen die enkel pure evil uitstralen.
  • afspreek met wat andere Japanese tieners om ff gezellig tezamen zelfmoord te plegen.
Maar het kan ook zijn dat ik het boeltje met een iets te europees oog bekijk ;-)

Dronkoers 21 september 2007 05:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2946260)

* Als mijn WC deksel gigantische ogen heeft en tegen me spreekt... dan ga ik desnoods in het bos schijten, maar ik kom die WC niet meer in.
* Als mijn ouders naast me staan te dansen en er confetti en serpentines op me neerkomen terwijl ik probeer te pissen, dat ik dan waarschijnlijk voor de rest van mijn leven enkel nog kan pissen in een atoombunker waar geen bacterie noch virus laat staan mensen binnen kunnen.
  • later voor een webcam ga zitten janken dat je Brittney Spears met rust moet laten.
  • later waarschijnlijk die rare creepy man word die je in de supermarkt lijkt te achtervolgen en steeds naar je zit te kijken als je je omdraait met zijn ogen die enkel pure evil uitstralen.
  • afspreek met wat andere Japanese tieners om ff gezellig tezamen zelfmoord te plegen.
Maar het kan ook zijn dat ik het boeltje met een iets te europees oog bekijk ;-)

:rofl:

Duupje 21 september 2007 06:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2946260)

:rofl:
Geweldig ! :-D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be