![]() |
koud
Koud, ik heb het zó koud. En dat voor in de ZOMER.:? Hebben jullie er ook zoveel last van? Ik vrees al voor de winter.:?
Trouwens, nog iets: Gisteren wandelde ik even in de tuin en wat zag ik plotseling?:-o Noten, de okkernoten lagen al op de grond.8O En dat terwijl ik vorig jaar heb moeten wachten tot begin oktober!8O Nochtans was het vorige zomer veel warmer. Nog iets: dit jaar heb ik iedere week het gras moeten afrijden, terwijl dit vorig jaar absolut niet het geval was. Toch raar, ik heb de indruk dat de planten dit jaar veel sneller groeiden dan vorig jaar, toen het warmer was. Het zou eerder omgekeerd moeten zijn. Verklaring? |
fijn zo.
ik hou van koud en grijs weer. |
ja awel ik heb dit ook. de bladeren zijn echt al met bossen van de bomen aan het vallen...
|
Eind september noem ik geen zomer meer, maar 't is niet erg, we hebben ook nog geen winter gehad
|
Citaat:
|
De lente kwam zeer vroeg en was uitzonderlijk warm. Er was daarna ook geen vorst meer aan de grond waardoor de groei en bloei zich ongehinderd kon verderzetten.
Vanaf 12 graden gaat het gras groeien. Zon is daar niet voor nodig. Water wel, en dat was er meer dan voldoende. Ik verwacht niet echt een strenge winter maar juist daarom wel veel sneeuw. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind dat ook heel vervelend. Als ik 's nachts vergeet mijn airco uit te schakelen is het zo koud 's ochtends... :-( |
Ik heb zonet zowaar voor de eerste keer mijn verwarming eventjes aangezet.
't Is weer voorbij die mooie zomer... |
Chauffage op 3 gesmeten....
dramatisch |
Allez mannekes. En dan op een ander topic gaan klagen over energieverspilling zeker. ;-)
Ik verwarm me aan mijn deken en ik ben van nature al wat warmbloediger. :-D |
:?
'k Heb toch ook den boiler gaan aansteken ... Normaal doe ik dat pas eind oktober ... Brrrrrr... |
Citaat:
|
Radiator staat alleen aan als ik niet thuis ben
|
Citaat:
|
Yup, de aarde warmt langzaam maar zeker op.
|
Armand Pien heeft het nog kouder.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be