AdrianHealey |
20 september 2007 01:12 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst
(Bericht 2943922)
En dit transitieperiode moet duren totdat alle landen een gelijkwaardig economisch niveau bereikt hebben?
Mijn anti-liberale zieltje kan in dat geval nog enkele millenia op zijn beide oren slapen.
|
Dat eerste is geen noodzaak. Zo goed heb ik daar idd nog niet over nagedacht/literatuur over gelezen. Ik ga je daar het antwoord dus schuldig op blijven.
Wat ik je wél kan zeggen is dat, indien de overheidsinmenging globaal mini-minimaal is, dat die 'immigratiegolven' véél minder zullen zijn. Want dan is in eigen land werken ook véél voordeliger. In tegenstelling tot het huidige protectionisme aller hande.
Op dit moment wordt de eu afgeschermd - voor een groot deel - van andere markten. Daarom dat mensen in de EU willen. Hef dat op, en je kan ook winst makenv an buiten de EU... ;)
Citaat:
Dus u geeft als liberaal toe dat de Zoeloe-samenleving economisch niet tot hetzelfde in staat is als de Vlaamse samenleving?
|
Neen. :) Ik zeg dat het 'liberalisme' noch zegt dat ze dat kunnen of wél kunnen.
Het liberalisme zegt enkel dat mensen zelf moeten kunnen doen wat ze willen doen.
Citaat:
In dat geval zal uw vrije markt en zondergrenzenpolitiek nooit slagen, tenminste als u zich tegen multiculturele samenlevingen en massamigratie kant.
|
Mwah, beetje eenzijdig, hé?
|