![]() |
Mag een narcostaat zich onafhankelijk verklaren.
Stel ik ben maffiabaas Don Sjaaxione en ik krijg het lumineuze idee een onafhankelijke staat op te richten. Met een aantal getrouwen zoek ik een mooi bergachtig gebied dat uitstekend geschikt is om coca of papavers te verbouwen. Eenmaal dat gebied gevonden bied ik de lokale bewoners de keus aan zich aan te sluiten of op te rotten of zich te laten afknallen. Nadat die zaak is afgehandeld, installeer ik me als president en kan ik me vrijelijk bezighouden met de productie van zware narcotica. Als hoofd van een soevereine staat is er niemand die me iets in de weg zal leggen.
|
:cheer:
|
OK:
- Zichzelf en een legitiem verkregen grondgebied onafhankelijk verklaren - Zichzelf installeren als president en een grappige naam aannemen - Zware narcotica produceren Niet OK: - Middels geweld eigendom verkrijgen - De opdracht geven om mensen te liquideren |
Vooral niet vergeten vriendjes te worden met de CIA.
|
Citaat:
Afganistan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Moet kunnen.
Waar kan ik intekenen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je kan niet zomaar een staat onafhankelijk verklaren of er eentje maken, daarvoor heb je de toestemming van de EU nodig om erkend te worden
K&K dus ;) |
Citaat:
|
Een voorbeeld van wat ik bedoel:
Citaat:
Het eiland is semi-onafhankelijk. Het heeft een grote eigen beslissingsbevoegdheid onder de dekmantel van het 'koninkrijk der Nederlanden'. |
Zal niet lukken jong, 't zal gaan zoals Panama 1989:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be