![]() |
Knettergek, die Van Brempt!
De ene teletubbie na de andere toont aan dat ze geen jota heeft begrepen van politiek en van degelijk bestuur
Citaat:
|
dus men gaat een studie organiseren om de zelf gecreeerde GEDAPO instituten te bevolken...:roll:
|
Als er één minister is die bewijst dat de (Vlaamse) ministers te weinig werk hebben, is het wel Van Brempt
ter illustratie een paar reportages uit het nieuws: - minister Van Brempt volgde een cursus met de tram rijden, om hoogstpersoonlijk de nieuwe tramlijn in Antwerpen in te rijden - minister Van Brempt heeft persoonlijk de opleidingssimulator getest voor de leerling-vrachtwagenchauffeurs - minister Van Brempt heeft persoonlijk verschillende bustrajecten afgelegd om de kwaliteit te meten -... Heeft dat mens écht niets beters te doen? |
Elke keer ik hier lees hoe erg bepaalde mensen tegen het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en Racismebestrijding tekeer gaan geraak ik nog meer overtuigd van het nut ervan:-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Juist !!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en komen die meldpunten er ook in Wallonië (of telt Wallonië geen racisten ? ;-) ) en als er geen meldpunten in Wallonië komen ... is dit dan geen sluikse Vlaamse overname van een federaal centrum ?! |
Citaat:
het feit dat ze die "zelf" bijna fluisterde ... was een bewijs dat ze haar flater meteen inzag en maakte de one-liner haast ondraaglijk genant :lol: :lol: :lol: |
Teletubbies zijn nu eenmaal verschrikkelijk mediageil, en ze moeten dus om de haverklap iets uitvinden om op te vallen. Van Brempt is daar de kampioen in.
|
Citaat:
anderzijds: zou men in een Vlaams CGKR terechtkunnen voor een klacht omdat iemand me "sale flamand" noemde? of kunnen die enkel klachten behandelen als het over "vuile xxx" (mag nie hé) gaat? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be