illwill |
18 februari 2004 13:58 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door headinajar
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Filosoof heeft deze stelling gisteren hier ergens geplaatst en hij blijft ze verdedigen. Ik kan me niet voorstellen dat hier veel mensen zijn die deze denkwijze ook steunen, vandaar de poll.
Ik vind het echt belachelijk en ik twijfel ook zeer sterk aan het gezond verstand van iemand die dit echt gelooft, maar goed...
|
Dat is wel wat jij ervan maakt, illwill. Dat was trouwens helemaal geen stelling van filosoof, maar een simpele vergelijking.
Vanaf wanneer zeg je dat het onveilig is in een stad? Vanaf wanneer is het veilig? Als er geen enkele misdaad meer gebeurd?
Das toch een beetje te utopisch, hee?
|
"Jij noemt Brussel onveilig, ik vergelijk dat met andere steden en dan is Brussel niet onveilig"
Dit is wat filo schrijft, noem het voor mijn part een vergelijking sorry, alsof dat het probleem is maar goed...
Waar heb ik gezegt dat het pas veilig is wanneer er geen misdaad meer is? En dan zeg je dat ik er iest van maak.
Maak van het woord stelling maar vergelijking als je dat beter vind en antwoord op de poll ipv weer gewoon anti illwill dingen te posten, je gaat me toch niet vertellen dat je het met filo hierover eens bent zeker? 8O
|