![]() |
Helpt een pact tussen christendom en islam tegen cultuurspanningen?
Helpt een pact tussen christendom en islam tegen cultuurspanningen?En dan heeft men een forum geopend, waar men een antwoord vraagt op volgende vragen: Wat denkt u?Wat denkt U? |
in een ideale wereld waar alle mensen verlichte denkers zijn, is dit een logische evolutie. in het huidige europa is dit pure waanzin.
De radicale moslims/christenen gaan nooit 'toegeven' dat het Christendom evenwaardig is aan de Islam, wie dat gelooft is rijp voor het schrijven van een nieuwe versie van 'sprookjes van 1001 nacht' |
Laten we God Allah noemen. 8O Wat een zotternij.:?
|
Het kan god wel worst wezen, maar ons niet, laat ons Christenen God God blijven noemen.
"Allah" is van de oorlogskreet "Allah Akbar" al betekent ze letterlijk dat God groot is." Doet me denken aan "God mit Uns" Dat we samen; christenen, molims en vrijzinnigen; kunnen streven naar minder materialisme en hebzucht, voor meer rechtvaardigheid, eerbied voor het milieu enz. ben ik het eens. Maar geen islmitische kreten in onze kerken! Citaat:
|
Als christenen hun religie blijven nekken om anderen een plezier te doen , dan zal god nogal snel allah genoemd worden ....:?
Staat er in de 10 geboden niets over andere goden vereren ???? Dat ze die tekst eens eerst lezen ...;-) |
Citaat:
:rofl: Enfin. Heb je nog meer van die onzin? |
Citaat:
Citaat:
|
En als ze god nu eens allemaal Jahweh gingen noemen? Volgens mij was die toch eerst?
|
Citaat:
|
Ik denk niet dat Islamieten Allah God zouden willen noemen, dus waarom moeten wij maar weer eens water bij onze wijn doen?
Geen denken aan, trouwens, hun idee over God (alias: Allah ;-) ) is heel anders dan die van de Westerse beschaving. Hun Allah heeft "onvergeefbare zonden", onze God "veroordeeld de zonde, niet de zondaar". Ze bestempelen het al als iets anders, wat zouden we het dan hetzelfde gaan noemen? Een barkruk is ook een stoel, maar een stoel geen barkruk |
Weer zo'n typisch voorstel van slappelingen die, als ze in de hoek worden gedrumd er nog denken uit te geraken met palaberen of het op een halfslachtig akkoordje gooien. Dit soort houding wordt de ondergang van het westen, dat is nu wel 100% zeker.
|
Citaat:
Laten we er dus "Doornkapje en de zeven dwergen" van maken. |
Citaat:
Sinds wanneer heeft de Westserse beschaving een god? Dat de christenen in fantasiefiguren geloven (naast de joden, de moslims, de sikhs, de hindoes en heel de reutemeteut), betekent nog niet dat er een god is. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
[edit]Mmh, waarom ik die eerste dubbele quote niet eengemaakt krijg...[/edit] |
Citaat:
|
Citaat:
Onzin is groot! Maar mijn onzin is groter! Goedendag, ik kom langs de deur om onzin te verkopen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be