![]() |
Zou iemand mij aan het logo van REX kunnen helpen (i.v.m. mijn eindwerk)
|
Citaat:
![]() |
die foto's is inderdaad een van de foto's die ik vond op google. Maar het logo apart vond ik niet.
Alvast bedankt |
Graag gedaan! (het kan zijn dat je de foto niet kan zien, omdat Angelfire dacht ik ook geen externe links toelaat. Kopier de url gewoon in de browser en dan zou het moeten lukken) |
|
Je hebt ook toevallig het logo van de NSJV niet? :)
|
Citaat:
|
K'heb dat ook al gezocht op google. Gaf me ook geen resultaten :cry:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit is de vlag die op die site staat die ik gegeven heb... Dit is de vlag volgens de site van Flupke Van Laenen van de 17 provincies... ![]() Nu, "onlangs" (kan wel 2 jaar geleden zijn ook) was er op Histories een stukje over Degrelle. U weet wel, naast Leopold III de enige "Belg" die Hitler de hand drukte. ![]() Daarin waren er ook knoestige kruisen vlaggen te zien bij Degrelle bij zijn thuis in Spanje (dus in kleur): witte achtergrond, rood kruis. Ook deze foto's laat vermoeden dat er een witte achtergrond is en een rood (alleszins donker) kruis: ![]() ![]() En wat zien we hier op de achtergrond? ![]() |
En NSJV vind ik niets over...
NJSV daarentegen :twisted: ![]() (Is dit niet iets voor de forumsessie met Dewinter?) |
|
Wat een fucking theatraal siteje!!!
Ah by the way, Eichmann... Jij zal dit wel weten... Nu we toch bezig zijn, ken jij de kleuren van de vlag van het Verdinaso? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het blauwe symbool is opgebouwd uit ploeg, rad en zwaard.
|
Citaat:
![]() |
Ik heb wat geklooid in Paint (en dus klopt er misschien 't een en 't ander niet), maar het ziet er een oerlelijke vlag uit!
![]() |
Binnen de cirkel is geen oranje. Men moet dat ook in juistere proporties zien. Ik vind het een zeer schoon oranje-blanje-bleu-vaandel.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be