![]() |
In de frut :CD&V benadrukt niet separatistisch te zijn
Hoezo ?
Ze zijn in kartel met Nva. De Nva is duidelijk voor boedelscheiding. Waaltjes pas toch op voor die Sirenezang. Of misschien begint men wel bij de Cdv wel spijt te krijgen van hun nauwe samenwerking met de nazi-nva? |
Nazi-nva? Elaboreer. Of wil je gewoon eventjes trollen?
|
Pech voor CD&V... ze hadden maar beter moeten weten.
In kartel gaan met een separtistische partij én tegelijkertijd een post als premier ambiëren werkt niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Zonder nva en de vlaamse kaart te trekken (beloven) hadden ze niet gewonnen. Cdv zit nu inderdaad met probleempjes. Ze hebben ook het acv tegen hun schenen geschopt. Leterme wordt ongewenst voor de KONING. Ben benieuwd wanneer ze de nva gaan buitenkieperen. Maar leg het maar eens uit aan die domme Vlamingen. Het is toch het gezellige La Belgique niet meer van weleer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hebt u een probleem met de waarheid? Schaamt u zich? |
Citaat:
|
Citaat:
Ze zijn in kartel met CD&V. De CD&V is duidelijk voor België. Dus NVA is niet separatistisch als ik jouw manier van redeneren volg :? Jij moet eens het verschil leren tussen kartel en partij. |
Citaat:
Ik moet niets leren! De Cdv moet het aan de Vlamingen en aan de Walen uitleggen. En daarvoor zit ik op het randje van mijn stoel.:lol: |
Het kartel had een niet-separatistisch programma.
het antwoord is een reeks NON's en een vraag tot gebiedsuitbreiding van Brussel.(ik zal het blijven herhalen,dit doet voor mij de deur dicht!) waarom zou het probleem eigenlijk bij het kartel gelegd moeten worden? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bart Dewever zit mee aan de onderhandelingstafel om België te versterken en in goede banen te leiden?? Tiens... ik dacht dat 1 april ondertussen weer al even geleden was. |
Citaat:
|
Citaat:
a) NVA is een junior partner in het kartel,dat is een tijdje geleden ,ten tijde van "de JMDD-files" glashelder gebleken. b) het NVA standpunt is NIET "belgie barst" (daar hebben we een andere partij voor),het NVA-standpunt kan netjes samengevat worden als "met belgie als het kan,zonder belgie als het moet" open uw ogen voor "Joelle" ze sluit :oops: ;-) |
Eigenlijk begrijp ik het niet helemaal goed: de partij heeft zich nooit voor separatisme uitgesproken (veel kandidaten wisten klaarblijkelijk zelfs niet wat confederalisme is) en nu spenderen ze toch een paar duizenden tot tienduizenden euro om die boodschap nog eens te herhalen.
Voor wie is die boodschap eigenlijk bedoeld? En waarom is het zo belangrijk dat die nu wordt verstuurd? Als die boodschap voor de N-VA zou zijn, zou die partij dat zelf ook kunnen doen hebben. Of zou die boodschap eerder voor CDH en MR zijn? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be