Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Jagen in woonzone (https://forum.politics.be/showthread.php?t=95336)

Boppa47 24 september 2007 16:27

Jagen in woonzone

Wanneer komt er een wet dat men niet meer mag jagen in woonzone's, in schilde vliegt de hagel rond je oren, zelfs op een openbaar fietspad lopen ze te jagen en deze mensen zijn dan nog zeer arogant als men iets durft te zeggen. Sportschutters moeten ook naar een schietstand, maar deze (heren) hebben hier lak aan iedereen, waarschijnlijk omdat ze wat meer centen hebben dan een ander.

Chipie 24 september 2007 16:30

Tja, een jacht op werklozen zonder hagel is natuurlijk niet simpel... ;-)

Mitgard 24 september 2007 16:33

her en der wat wolfsklemmen leggen tegen jagers.
helpt goed.

Tavek 24 september 2007 16:48

U vermommen als beest en op ze schieten met hagel tiens....

Kim 24 september 2007 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boppa47 (Bericht 2953592)
Wanneer komt er een wet dat men niet meer mag jagen in woonzone's, in schilde vliegt de hagel rond je oren, zelfs op een openbaar fietspad lopen ze te jagen en deze mensen zijn dan nog zeer arogant als men iets durft te zeggen. Sportschutters moeten ook naar een schietstand, maar deze (heren) hebben hier lak aan iedereen, waarschijnlijk omdat ze wat meer centen hebben dan een ander.

Al eens aangekaart bij uw plaatselijke politie?

Boppa47 24 september 2007 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 2953686)
Al eens aangekaart bij uw plaatselijke politie?

Die beweert er niets aan te kunnen doen daar dit een federale materie is, zij zeggen zelfs dat we moeten zwijgen.

Bovenbuur 24 september 2007 18:09

Namens het kauwen en duiven beschermingsfront ben ik helemaal voor de voorgestelde wet.

HAMC 24 september 2007 18:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boppa47 (Bericht 2953831)
Die beweert er niets aan te kunnen doen daar dit een federale materie is, zij zeggen zelfs dat we moeten zwijgen.

Ja, als de politie dat zegt moet u zwijgen.

:D

manta 24 september 2007 18:18

:? 'k vind het niet meer terug , maar een hele tijd geleden heeft er hier een ellenlange draad geweest over jagers in de buurt van een woonzone , als ik het me goed herinner kwamen ze zelfs in die persoon zijnen tuin ....
Mss was daar een oplossing uit de bus gekomen ...;-)

lantjes 25 september 2007 08:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boppa47 (Bericht 2953592)

'k Heb het ook eens deftig aan de stok gehad met zo 'n bende crapuul die het veld als hun eigendom beschouwen. Een ervan beloofde me een kogel als ik in de weg zou lopen. De volgende dag klacht ingediend wegens doodsbedreiging, de "jagers" sedertdien niet meer gezien en 't is al een paar jaar ondertussen... :evil: een tip?

jagers <=> lantjes
0 - 1 ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be