![]() |
Iraanse president: "Er zijn geen homoseksuelen in Iran"
Asked about widely documented government abuse of women and homosexuals in his country, Ahmadinejad said, "We don't have homosexuals" in Iran. "I don't know who told you we had it," he said.
http://www.cnn.com/2007/US/09/24/us.iran/index.html Waarna iedereen in de zaal hardop begon te lachen. |
"Not anymore" bedoelt hij, vermits ze opgehangen zijn.
|
Citaat:
|
Hij was er zelf niet mee aan het lachen dus ik neem aan dat hij dit serieus bedoelde. Het zal binnenkort wel op youtube staan en overal uitgezonden worden om hem belachelijk te maken.
|
Citaat:
|
I sdat soms een broer van Muhammed Saeed al-Sahaf ?
|
|
De linksen hier zijn meestal de verdedigers van Iran op internationaal vlak en van homorechten tegelijkertijd in eigen land. Vreemd.
|
Citaat:
:-( Iran heeft nochtans een levendige gay scene, underground uiteraard. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat Ahmedinejad zegt dat homoseksualiteit een westers fenomeen is, bewijst dat hij noch zwart, noch wit maar gewoon niet denkt. |
Citaat:
|
Wanneer is de laatste keer dat Bush een panelgesprek heeft aangedurft op een Amerikaanse universiteit met een kritische publiek van studenten?
|
Citaat:
|
Klopt die vertaling wel :shocked!:
|
Citaat:
Zo vertellen mij mijn islamitische vrienden. |
Citaat:
|
De Holocaust is nooit gebeurd en in Iran zijn geen homoseksuelen. Waarmee alweer het bewijs geleverd is dat de islam mensen écht geestesziek kan maken.
|
![]() Ahmeddinejad heeft zich onnoemelijk belachelijk gemaakt en is trouwens ook serieus uitgelachen. Hij heeft bijna alle vragen ontweken, en dikwijls onnozele antwoorden gegeven. Lees zelf : Ahmadinejad uitgelachen op Columbia University |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be