![]() |
kansspelen
Weet er iemand hoeveel mensen er momenteel 1000 euro per maand ontvangen van win for life?
Hoe dikwijls komt er hier een winnaar uit? |
Citaat:
|
Kan er niet bepaald iets over vinden, wel dat je 1 kans hebt op 1.000.000 maar ik zou willen weten hoeveel mensen er effectief nu 1000 euro ontvangen elke maand. Ik kan nm niet echt begrijpen dat dit spel lang kan duren. Op den duur zijn er toch gewoon teveel mensen die dit bedrag moeten ontvangen.
Om er nu voor te bellen...zo nieuwsgierig maakt het mij ook niet, ik vrees dat je een dag aan de telefoon moet hangen om maar iets info hierover te krijgen. |
Citaat:
|
Citaat:
Er worden maar net zoveel winnende loten gedrukt(hoogstwaarschijlijk zelfs een stuk minder) die de intresten van het afgegeven geld van de verliezers kunnen dragen. |
Citaat:
Velen geven het lotje aan de jongst mogelijk van de familie... |
Citaat:
Is dat niet iets illegaals? Dan liegen ze trouwens op de website, daar zeggen ze dat je 1 kans op 1.000.000 hebt...dat kan dus nooit kloppen dan. |
1 000 000 x € 2,5 (prijs kraslot) = € 2 500 000
Da's meer dan genoeg geld om iemand voor 208 jaar elke maand € 1000 uit te keren. |
Citaat:
Ik heb geen flauw idee hoeveel zo'n lotje kost, maar me dunkt dat je met 1000 000 verkochte lotjes toch al een serieus bedrag bijeenkrijgt. Ik denk niet dat zoiets illegaal is, Men berekent gewoon hoeveel lotjes er verkocht moeten worden om de winnede lotjes te betalen en drukt dan vervolgens volgens de juiste verhouding. |
Citaat:
edit: blijkbaar laat mijn geheugen me een beetje in de steek, het blijkt namelijk geen 25% te zijn maar 60,07% |
Citaat:
|
Al een geluk dat ik nog niet begonnen was aan mijn rant dat in een vrije markt die uitkeringspercentages toch zeker tot 50% zouden oplopen. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be