![]() |
Kijk en vergelijk! (of was het 'kak en vergelak'?)
![]() |
hmm
|
moeilijke keuze
|
Citaat:
of meer zoals in 'hmm, wat is dat hier?' |
en vooral, in welke omstandigheid?
type 7 lijkt me meer voor een zondagavond |
Type 1, toch teveel met geiten omgegaan.
|
Citaat:
|
Bah gortige topic, ik krijg er het sch**t van.
|
Type 3 op dinsdag,woensdag en vrijdag
Type 4 op een zaterdag- en donderdagochtend Type 5 op een zaterdagavond, zondagmorgen Type 7 op zondagnacht, maandagmorgen |
Shit (Engels, letterlijke vertaling: schijt) is een schuttingwoord uit het Engels dat ook in Nederland en Vlaanderen is doorgedrongen in het taalgebruik van de (jeugdige) bevolking. In Angelsaksische, maar ook in de Nederlandstalige gebieden wordt het als een lichtelijk vulgair scheldwoord beschouwd.
Het scheldwoord maakte oorspronkelijk geen deel uit van de Engelse taal, maar toen de Amerikaanse soldaten tijdens de bezetting van Duitsland sinds 1945 het Duitse woord Scheiße zo vaak hoorden, werd het uiteindelijk overgenomen. Verscheidene andere cognaten treft men aan in de Romaanse talen; het gaat hier steeds om afstammelingen van het Latijnse woord merda (Italiaans merda, Spaans mierda, Frans merde). |
Citaat:
genoteerd |
Citaat:
:cheer: Derk :cheer: |
ik heb ooit een homo horen zeggen dat die allemaal type 1 produceren ( of het waar is weet ik niet, en dat wil ik ook zo houden )
|
type 2 doet me aan een soort konijnstront denken ( die soort die ze opeten omdat er nog vitaminen in zouden zitten )
|
Hola , deze ha'k nog nie'gezien :oops:
Ik ben blijkbaar gedrolleerd :D Maar ik zeg u nogmaals: Af & toe eens goe'kakken , kan zooooo'n deugd doen :oops: En vermits ze dat zelfs in de politiek doen .... 8O :lol: |
Volgens een ander draadje zit BigF nu op nummer zeven...
|
Citaat:
|
type 5 heb ik nog nooit geproduceerd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Deze middag rond 16u was dat. Morgenvroeg kan dat echter weer volledig gekeerd zijn. Ik wacht, samen met jullie, in spanning af. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be