![]() |
Mark_Mark
Deze gebruiker zonder berichten stuurde mij net een PB met reclame voor http://www.vlaamsetrots.be/ Ik meen dat de PB-faciliteiten niet voor dat doel bedoeld zijn en ik kreeg al genoeg onzin in mijn gewone mailbox. Is het mogelijk om dit in de toekomst te vermijden?
|
en dan ga jij hier nog wat reclame maken voor zen ellende :evil:
|
![]() Mooi...8-) |
Waarschijnlijk 'Made in China' ze
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
idem
Overigens: met die zooi zult ge mij nooit over straat zien lopen. Identity pride hoeren krijgen meestel klop ofwel delen ze klop uit.... |
Waar zitten de Vlaams-Nationalisten? Allemaal hun credit kaart aan het zoeken?:lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kopen via i-net ??? Neen dank je ... In de betere winkels en bij de betere partijen kunt ge't zelfde kopen en tenminste eerst passen ...8-) |
Mooie spullen! Jammer dat het SPAM! is
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zei allen : het is SPAM! Vooral omdat blijkt dat het naar nogal veel mensen is gestuurd. Ik had je trouwens al laten weten dat het spam was, nietwaar? |
Als er iemand soms een adresje nodig heeft om SAT, EEU, UEA of algemene esperanto T-shirts, speldjes, CD's platen en zo te bestellen ik wil best wat URL's opgeven van netwinkels (retbutikoj van Rotterdam tot in New York..)
Lage prijzen ! Uitstekende kwaliteit ! Ook PSE prullaria te verkrijgen , Hoge school antwerpen zwemzakjes en parapluus, Ijsberen T shirts enz.. Dumpingprijzen ! Komt dat zien ! Kortelings : Politcs.be T shirts met opdrukken "Ik ben moderator" of "Ik ben geen moderator" "Forum-meeting Hoer" "Politics.be Homo" of "Politics.be - Homo-hater" enz.. Bestel ! doe het nu ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
of "Politics.be PONCO" (politiek oncorrect) wordt aangeboden: nu zullen er enkele topless zijn: .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... etc.. (invullen op de stippellijn) |
Citaat:
Ik hoop dat de mods ondertussen op z'n minst begrepen hebben dat je dergelijke pipo's levenslang moet bannen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be