![]() |
BHV bespreking in de kamer
http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF26092007_033
nog iemand aan het volgen? Ik moet het doen via de standaard, hier op mijn werk kan ik niet rechtstreeks volgen via de site van de kamer. Tis daar precies nogal plezant. Vlamingen geven niet af, maar de walen precies ook niet. |
Citaat:
|
die denken natuurlijk ook dat ze gelijk hebben, net zoals de Vlamingen.
|
vooral volgend citaat is de nagel op de kop "Het reglement geldt ook als het de Franstaligen niet aanstaat."
De franstaligen reageren weer als kleine kinderen die hun zin niet krijgen: roepen, tieren, beginnen bleiten, zich laten vallen, ... in de hoop dat ze hun zin krijgen. Wel ik hoop dat deze keer die vlieger niet opgaat! |
Kan je het live volgen?
|
neen verdomme. Die nietsnutten hebben de livestreaming stilgelegd.
|
yesss hé, vlamingen tegen walen gestemd over de procedure!
MR zijn de enige die nog blijven zitten. Tspel zit op de wagen! hahahahahahhahaha! |
Het spel is begonnen
http://www.standaard.be/Artikel/Deta...F26092007_033#
Citaat:
|
. dubbel dus Kortaf was me voor :)
|
hardcore!
|
wat zijn die walen toch prutsers. als de vlamingen slim zijn, beslissen ze gewoon gezamenlijk om dat te splitsen. de walen kunnen dan nog zoveel laweit maken als ze willen, ze kunnen geen zak doen.
|
Ze gaan nen hele struize moeten vinden om die grijns van mijn gezicht te kloppen!
:lol: |
dus de besprekingen zijn bezig, en wat nadien? kan er vandaag gestemd worden?
|
Laten we vooral niet vergeten dat 'De Vlamingen' als homogene groep in de kamer niet bestaan.
Maar goed. |
Citaat:
wees gerust, we zijn nog een tijd bezig. Maar het is wél uniek dat ze er gewoonweg zonder veel blabla van vlaamse kant aan begonnen zijn. |
alle partijen zijn voor (op de groenen misschien na)
als ze doen waar ze voor staan stemmen ze het. de wereld zal niet vergaan daardoor. en belgie heus ook niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit is spanneeeeeeuhhhnd! :-D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be