![]() |
Splitsing Belgie ramp voor Nederland:
Want wat moeten wij zonder een belgenmop op zijn tijd.
Twee Belgen en een Hollander zitten in het café te praten over uitvindingen. De eerste Belg zegt :`De telefoon,dat is voor mij dé uitvinding. Gewoon wat nummertjes intoetsen en je kan de hele wereld bereiken.` De tweede Belg zegt: `De TV.Dat vind ik nu dé uitvinding. Je kan de hele wereld zien vanaf je sofa.` De Hollander zegt:`Voor mij is dé uitvinding de thermosfles. In de zomer doe je er iets kouds in en het blijft koud. In de winter doe je er iets warms in en het blijft warm !` De twee Belgen zeggen dat dat toch niet zo bijzonder is, maar de Hollander zegt: ` Hoe weet die thermosfles nu of het zomer of winter is!!??` |
In plaats van een "Belgenmop" kunnen jullie, Noord-Nederlanders, dan "Vlamingengrappen" en "Walenkluchten" maken! Dubbel zoveel pret! ;-)
|
Beter nog: dan kunnen we meelachen :-D
|
Citaat:
Ben je zeker dat het geen hollandermop is ??? Die belgen komen er blijkbaar intelligenter uit ...(zoals in 't echt :-P ) ps ... Kunnen we niet beginnen met Hollandermoppen en Vlamingenmoppen ??? ;-) Eventueel enkele walenmopjes erbij ... Kwestie van al een beetje te wennen hé |
de limburgermopjes mogen toch blijven hé?
|
Citaat:
Dat is gewoonweg te wreed.......:? |
Citaat:
Niet te wreed ... Gewoon Vlaams ...8-) |
Citaat:
|
Citaat:
Nou nog een heel gemene... Hoe herken je een Nederlands schip op de oceaan Daar vliegen geen meeuwen achter...8-) (er valt dus niets te halen) |
Citaat:
Op deze manier klopt de titel van deze draad natuurlijk niet meer ...:? Maar ja ... 't is k&k voor iets hé ...:-P |
Ik neem nu al enkele Belgenmoppen over en maak er Belgicistenmoppen van. Zeer plezant tijdens de les zedenleer. (Vlaams-Nationalistische leerkracht :-D )
|
Citaat:
Walemoppen ...:-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat staat er op een grafsteen van een Waal?
"Hier rust hij verder" (in het Frans natuurlijk). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be