Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Henin toch niet op Diamond Games (https://forum.politics.be/showthread.php?t=9547)

Antoon 19 februari 2004 12:29

Citaat:

ANTWERPEN - Justine Henin-Hardenne trekt zich terug uit de Proximus Diamond Games in Antwerpen. Henin zou te kampen hebben met ademhalingsproblemen.

Henin-Hardenne wordt in de tabel vervangen door lucky loser Stephanie Foretz uit Frankrijk.

De eerste wedstrijd van Justine Henin-Hardenne stond gepland voor vanavond en wordt vervangen door de kwartfinale in het dubbelspel van Elke en Kim Clijsters tegen Emilie Loit en Petra Mandula.
Spijtig voor het spektakel. Maar met de afwezigheid van zowel Henin als de Williams zussen maakt onze nationale trots nog meer kans om het tornooi te winnen.

Tegendradigaard 19 februari 2004 12:34

As Kim nu niet wint dan is ze ne loser

joske 19 februari 2004 17:45

nee henin had geen goesting om in antwerpen te spelen,men zou haar eens kunnen vragen om enkele woorden in het nederlands te zeggen.
het succes is haar naar het hoofd gestegen spijtig genoeg.ik heb gehoord dat ze denkt dat kim clijsters in antwerpen meer toegejuicht zou worden dan zij die toch de nummer 1 is.kleingeestig. :!:

Seba 19 februari 2004 17:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joske
nee henin had geen goesting om in antwerpen te spelen,men zou haar eens kunnen vragen om enkele woorden in het nederlands te zeggen.
het succes is haar naar het hoofd gestegen spijtig genoeg.ik heb gehoord dat ze denkt dat kim clijsters in antwerpen meer toegejuicht zou worden dan zij die toch de nummer 1 is.kleingeestig. :!:

lolz, hilarisch toch die Blokkersn, waar blijven ze het vandaan halen

Antoon 19 februari 2004 17:53

Citaat:

Dat moet ik tegenspreken. Ze heeft een bronchitis en een ontsteking van de trachma.

Tot gisteren hoopte ze nog op tijd te genezen, maar dat lukte niet, daarom besloot ze nu om toch niet mee te doen. Ze zei dat iedereen erdoor verliest en ontgoocheld is : het publiek, de organisatoren, en zijzelf.

Maar goed, dat geeft onze nationale kampioene de mogelijkheid om zonder tegenstand te winnen.

Vlaamse Leeuw 19 februari 2004 17:57

Hopelijk wint Kim Clijsters het tornooi zowel in het enkelspel als in het dubbelspel alhoewel dat laatste moeilijker zal zijn.

Antoon 19 februari 2004 18:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuw
Hopelijk wint Kim Clijsters het tornooi zowel in het enkelspel als in het dubbelspel alhoewel dat laatste moeilijker zal zijn.

Dat laatste gun ik vooral haar zusje.

joske 19 februari 2004 18:10

jullie zouden er precies spijt van hebben als kim clijsters zou winnen,en van die bronchitis is maar een uitvlucht,heb ikzelf gehoord op het nieuws deze middag. :lol: :lol:

Antoon 19 februari 2004 18:19

Citaat:

jullie zouden er precies spijt van hebben als kim clijsters zou winnen,en van die bronchitis is maar een uitvlucht,heb ikzelf gehoord op het nieuws deze middag. :lol: :lol:

TV - VLAAMS BLOK ?

Avan 19 februari 2004 19:02

Over kleingeestigheid gesproken ...

Seba 19 februari 2004 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Citaat:

TV - VLAAMS BLOK ?

:lol: :lol: :lol: :lol:

dat dee mij nog eens naar wat TY Vlaams Blok fragmenten gaan kijken Antoon, ik dank u voor een uiterst hilarisch uur Blok-journalistiek :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be