![]() |
DJ Pet$eL
Hey allen,
Voor de geïntereseerden kan je hier ff chill naar een paar deuntjes gemixt door mij luisteren. Eventueel kan je hem als mp3 zetten voor als je op de weg bent, thuis zit te chillen. Je ziet maar. Enige feedback zou ik alleszins apreciëren zowaar het positief of negatief is. MVG (Mix coming soon) |
Citaat:
Dat is een set van meer dan 7 uur ofzo ;) Btw, welke muziekstijl geniet jouw voorkeur... |
Jo chill down the flow jo, zit hier heerlijk te genieten van die flexe deuntjes getuned door jou dude . Ben ik even blij dat je dit relaxte topic hebt geplempt nog voordat je de chille deuntjes had, nu kan ik hier alvast zitten flexen weet je, chill...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:-( |
Citaat:
|
voorlopig ziet het er niet naar uit...
trouwens; wordt de federale regering ook op Cubase of ProTools gevormd? al is dat misschien geen slecht idee; die programma's kunnen valse noten en uit de maat kloppende beats automatisch corrigeren... :idea: |
Ela $nodaard, blijf van mijn inventieve $en af!
|
Waar blijft dienen mix?
|
Zit een beetje vertraging op..
heb het nogal druk.. |
Citaat:
|
of met mijn $ te copieren? grrrr rrrr
|
der zijn nogal eens klootzakken i/d wereld e Trajanu$ :-|
|
de wereld is wreed en kwaadaardig.
|
alé... ?
en beste Petsel, om u te verzekeren dat den uwen zoiezo niet de slechtste mix op het forum zal zijn, hier ene die ik net in mekaar geflanst heb (nu ja, mix is een groot woord) |
he Steve, misschien effe genre en tracklist vermelden?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be