![]() |
FDF posters uit het verleden
Ik vond het een beetje dom om hierover een topic te starten, maar ik was op zoek naar wat oud materiaal van het FDF.
Meer bepaald naar die affiche naar die lelijke (van klauwe voorziene) Vlaamse hand die Brussel omklemt. Weet iemand waar ik die kan vinden?:| Deze had ik al gevonden: ![]() |
Contacteer hen anders eens? Misschien dat ze je wel het nodige toesturen in pdf of zo?
|
Hier moeten ze ergens tussenstaan:
http://users.pandora.be/frankie.schr.../defaultt.html |
Citaat:
![]() Een lichtbeeld van FDF-leden die op 15 oktober 1972 een Vlaamse leeuwenvlag verbranden. Als er enkele N-VA jongeren een Belgische vlag verbranden, dan wordt er een hele tam-tam rond gemaakt. De Belgicisten en uiterst-links maken dan snel de vergelijking met o.a. Iran waar er ook Amerikaanse vlaggen worden verbrand. Maar ze zijn zo dom om niet naar hun eigen verleden te kijken, de mislukte Fransmannen, de domme verfransers. |
Deze vind ik ook een straffe:
![]() Geeft meteen een idee van wat voor soort rechten de vlamingen in een uitgebreid Brussel mogen verwachten. |
Citaat:
Wel raar dat ze zich"Waals" lijken te noemen. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Wat is een lichtbeeld? |
licht·beeld (het ~)1 beeld dat door een projectietoestel op een wit vlak geworpen wordt => dia
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ofwel de Vlamingen worden neergezet als nazi's ofwel kunnen ze (=de Franstaligen) gewoon geen Nederlands. Blijkbaar vergeten die FDF'ers ook nog dat er een Duitstalige gemeenschap is in België, ooit gedacht dat ze die misschien daarmee zouden beledigen? |
Citaat:
|
Citaat:
Neen, de FDF'ers zijn slim genoeg om dat nu niet meer te doen aangezien ze weten dat je daarmee de publieke opinie tegen je in het harnas draagt! (onderhuids blijven het natuurlijk even grote Vlamingenhaters) De NVA had ook beter die les geleerd. |
Als we van Brussel nu eens een 2-talige stad maken?
God, wat heb ik soms goede ideeën. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be