![]() |
Bart De Wever, een onconsequent conservatief.
Bart De Wever beweert zowel bij hoog als bij laag een conservatief te zijn in hard en nieren en daar trots op te zijn. Zijn politiek is mee dan conservatief, zijn kinderen zijn gedoopt en gaan naar een katholieke school MAAR Bart De Wever is niet getrouwd. Voor een zo zelfvoldaan conservatief komt dit voor mij erg onbegrijpelijk over...
(informatie uit Knack) |
Citaat:
prrrrt ... de man ... geen bal in de buurt ... |
Wat een schande zeg...:roll:
|
Mij valt op hoeveel draden worden opgestart ZONDER inhoud, en met enkel en alleen de bedoeling om Bartje in een slecht daglicht te stellen... Argumenten hebben de Belgicisten NOG ALTIJD NIET gevonden... De enige logische conclusie is een ONAFHANKELIJK Vlaanderen, nietwaar?
|
ik begrijp wel waarom sommigen met fiere borst hun label 'conservatief' dragen.
conservatisme = domheid en bekrompenheid op een intellectuele manier trachten te verdedigen. dat is best een uitdaging. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Aan de galg met die man!!! Hoe is het mogelijk dat hij zelfs maar een partijlidkaart MAG kopen??? HONTEUX HONTEUX!!!!!! |
zijn broer Bruno Dewever, waarvan ondergetekende nog les heeft gehad, kun je alleszins niet beschuldigen van rechts-conservatief te zijn.
|
Citaat:
Niet echt consequent Mitgard. |
Citaat:
|
Citaat:
jullie rechts-conservatieven, willen opnieuw muren optrekken rond kleine gemeenschapjes. vasthouden aan structuren die teruggaan op middeleeuwse entiteiten en volstrekt achterhaald zijn. dat is het verschil. |
Citaat:
wellicht waren er zonder dat zeven/achttiende eeuwse statenconcept zelfs geen wereldoorlogen geweest ... |
Citaat:
|
Die durft wel zeg, dat Bartje, niet getrouwd. Wat gaan we nu nog allemaal horen.
Ik heb ook wel kinderen en ben niet getrouwd, ben dus een conservatief nazibeest zoals BDW. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be