![]() |
Wie is ongeacht de huidige grondwet het meest geschikt om Albert II op te volgen?
Wat als onze oververmoeide vorst Albert II straks het land helemaal niet meer kan leiden wegens gezondheidsproblemen.
Wie is dan, ongeacht de huidige grondwet, het meest geschikt om hem op te volgen als staatshoofd? Citaat:
|
Als ik dan moet kiezen ga ik voor "Yves Leterme "
|
ik zou het liefst prins laurent zien, dat zou pas een show geven !!
|
Vond het persoonlijk een rare poll op HNB ...
|
Eddy wally gaan we niet pakken. Die zou de populair worden.
|
Ik twijfel tussen Laurent en Philip. Maar ik denk dat Philipke ons nog 't meest zal doen lachen, dus....
|
Ik ga voor een triumviraat. Filip krijgt Vlaanderen, Astrid Brussel en Laurent Wallonië. Dat gaat grappig worden :lol: Eddy Wally kan af en toe eens opduiken als hofnar ofzo.
|
Citaat:
|
Ik zie mezelf daar eigenlijk het liefst.
Van zodra ik het BROV ingevoerd heb, treed ik af. En dan is het aan jullie. |
Citaat:
|
VHS met verrassned veel stemmen, imo.
|
Willem-Alexander
|
Welke onverlaten hebben op Astrid gestemd? die heeft VIJF kinderen (of zijn het er ZES?) dan moeten we die ALLEMAAL gaan onderhouden!
|
Citaat:
|
als we een nieuwe koning moeten kiezen (wat denk ik gebeurt als Bertje nu dood valt?), dan zal het wel tussen zijn kinderen zijn. Filip zou het meest geschikt moeten zijn, maar dat laat hij toch niet blijken.
neen, geef mij maar Laurent, ik denk dat die gast nog ne deftige koning zou zijn (zoals zijn pa, niet te veel problemen verkopen als er wetten moeten ondertekend worden, snelheidsduivel, geregeld de beest uithangen in het nachtleven, un roi sympa, non?) |
Ik. Veruit.
|
Citaat:
Waarom? Met de meest sympatieke glimlag handjes geven en/of lintjes doorknippen is haar op het lijf geschreven. We hoeven haar slechts per optreden te vergoeden wat een besparing van vele miljoene euro's betekend in de staatskas. Ik heb sterke vermoedens dat ze beter het volkslied kan zingen. |
Citaat:
|
Naast mezelf, zou ik toch kiezen voor Guy Verhofstadt. We kunnen gaan voor een duo-job. Dan kan het Gentse bankje nog eens dienstdoen :wink:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be