Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Noem me maar een romantische ziel, maar... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=95559)

Jazeker 28 september 2007 17:19

Noem me maar een romantische ziel, maar...

Citaat:

Man vraagt vriendin via kruiswoordraadsel ten huwelijk

Een Amerikaan uit Boston heeft zijn vriendin op een heel originele manier ten huwelijk gevraagd. Hij overtuigde een lokale krant om een speciaal kruiswoordraadsel te publiceren.
De tip voor een van de opdrachten was 'algemeen aanzoek' en het antwoord was 'Wil je met me trouwen'. De 29-jarige Aric Egmont was het aanzoek al maanden aan het voorbereiden. Samen met zijn vriendin Jennie Bass lost hij op zondagochtend vaak kruiswoordraadsels op. Daarom vroeg hij de krant of ze niet speciaal voor hem een kruiswoordraadsel konden opstellen.

Een koppel dat al jaren kruiswoordraadsels opstelt, nam de uitdaging aan en maakte een puzzel met als titel 'Vind de vraag'. Op een zondagochtend begonnen ze dan aan het kruiswoordraadsel te werken. De puzzel bevatte ook veel woorden die een persoonlijke betekenis hebben voor het koppel. Zo ontdekten ze zijn achternaam en de naam van haar beste vriendin. Toen ze ook de naam van haar zus vond, begon ze het wel heel bizar te vinden.

Uiteindelijk bereikten ze nummer 111, waar het huwelijksaanzoek moest worden ingevuld. Plots ging Egmont op zijn knieën zitten en vroeg hij haar ten huwelijk.
... dit vind ik nu eens echt lief, zie. :-P

baseballpolitieker 28 september 2007 17:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2963462)

en ze zei nee! :rofl:

Den Ardennees 28 september 2007 19:42

Het is wel mooi, en alleszins beter dan al dubbelgedraaide idioten die hun lief ten huwelijk vragen op één of andere zomerfestival door een SMSje te laten zien op het groot scherm. Zielige aandachtshoeren!:evil:

Duvelke 28 september 2007 19:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 2963684)
Het is wel mooi, en alleszins beter dan al dubbelgedraaide idioten die hun lief ten huwelijk vragen op één of andere zomerfestival door een SMSje te laten zien op het groot scherm. Zielige aandachtshoeren!:evil:

so..waarom mogen mensen geen aandacht vragen?
Gij vraagt nu ook aandacht door u mening hier te posten. Noem ik u een aandachtshoer?

nubian 28 september 2007 20:01

Citaat:

sweet;-)

Den Ardennees 28 september 2007 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 2963705)
so..waarom mogen mensen geen aandacht vragen?
Gij vraagt nu ook aandacht door u mening hier te posten. Noem ik u een aandachtshoer?

ach komaan zeg, die idioten die hun lief zo op een festival ten huwelijk vragen, zijn losers, ik had daar met plezier mijn halflege lauwe pint in hun gezicht gegooid:evil:

Dronkoers 28 september 2007 21:51

Romantiek is zo een tijdverspilling eh :-P

Den Ardennees 28 september 2007 22:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 2963858)
Romantiek is zo een tijdverspilling eh :-P

Vind ik niet, maar zo van die romantiek genre "ik verdrink in je ogen" doet mij k*tsen

MaGNiFiCaT 28 september 2007 23:01

Citaat:

Idd, erg lief, en vooral origineel! T'is eens wat anders.

Duvelke 28 september 2007 23:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 2963741)
ach komaan zeg, die idioten die hun lief zo op een festival ten huwelijk vragen, zijn losers, ik had daar met plezier mijn halflege lauwe pint in hun gezicht gegooid:evil:

dat is uw mening. Ze zijn daarom niet per definitie losers. Als je elkaar graag ziet, wil je dat de hele wereld dat weet. Daar is dus niets mis mee.

Mitgard 29 september 2007 09:06

wie trouwt er nu nog tegenwoordig. :roll:

ZERO 29 september 2007 09:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 2963741)

So what?
De vriendin van de man in de openingspost hield van kruiswoordraadsels.
Als je vriedin in de plaats daavan van muziek houdt, lijkt zo'n festival mij echter juist geschikt.

Mitgard 29 september 2007 10:59

een vrouw ten huwelijk vragen is zo Emo.
f*cking N00bs.

Den Ardennees 29 september 2007 13:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ZERO (Bericht 2964324)
So what?
De vriendin van de man in de openingspost hield van kruiswoordraadsels.
Als je vriedin in de plaats daavan van muziek houdt, lijkt zo'n festival mij echter juist geschikt.

KIJKNAARMIJ KIJKNAARMIJ KIJKNAARMIJ KIJKNAARMIJ KIJKNAARMIJ

berre 29 september 2007 13:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 2964681)

*kijkt naar den ardennees*

ZERO 29 september 2007 13:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 2964681)

En geldt dit dan niet voor de man met zijn kruiswoordraadsels.
Gans de wereld hoort er nu van.
Denk je dat ze het in de faits-divers van andere landen over de SMS-aanzoekjes op Belgische festivals hebben?

En das meteen het laatste wat ik erover zeg, want jij lijkt mij een redelijk bekrompen persoon die niet kan aanvaarden dat er mensen anders zijn(door bv. festivalaanzoekjes wel romantisch te vinden)

Den Ardennees 29 september 2007 13:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ZERO (Bericht 2964687)
En geldt dit dan niet voor de man met zijn kruiswoordraadsels.
Gans de wereld hoort er nu van.
Denk je dat ze het in de faits-divers van andere landen over de SMS-aanzoekjes op Belgische festivals hebben?

En das meteen het laatste wat ik erover zeg, want jij lijkt mij een redelijk bekrompen persoon die niet kan aanvaarden dat er mensen anders zijn(door bv. festivalaanzoekjes wel romantisch te vinden)

gaan we persoonlijk worden?:roll:

De Garde 29 september 2007 13:14

Citaat:

Origineel is het zeker.

Boadicea 29 september 2007 16:54

Enfin, nu weten romantische zielen weer wat te doen. De redacties van puzzelblaadjes worden binnenkort overrompeld.

Jazeker 29 september 2007 16:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2963484)
en ze zei nee! :rofl:

Pubertje, pubertje, bij de kant,
wie heeft de grootste pukkels van heel het land?

:twisted:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be