![]() |
Markant Feit: Flaminganten Verliezen Geloofwaardigheid
De haatreacties van het VB en andere flaminganten op de petitie "Red de solidariteit" en andere Belgisch-gezinde acties en op de B.U.B. bewijzen dat de flaminganten stilaan uit hun zoete droom aan het ontwaken zijn en beginnen vast te stellen dat ze slechts een kleine minderheid vormen in het noorden van het land. Stilaan begint de "buik van België" er genoeg van te krijgen en toont haar gebondenheid aan België.
Het enige wat ik spijtig vind, is dat vele goede Belgen nog niet begrijpen dat net het bipolair federalisme ons in deze staatsbedreigende toestand heeft gebracht en dat de fout dus volledig ligt bij de politici waarvoor ze op 10 juni gestemd hebben (met uitzondering van hen die voor de B.U.B. of de PVDA gestemd hebben, beide unitaristische partijen, uiteraard). Of hoe 1% B.U.B.-kiezers méér gelijk kunnen hebben dan 75% van de kiezers. |
Ga daar maar eens mee naar de oorlog. :roll: ;-)
Er zal wel wat meer nodig zijn dan een petitie met een vage oproep en de steun van BUB en PVDA om de meubelen te redden. ;-) |
Als het CAP unitaristisch was, had ik ze ook vermeld, maar ik twijfel daar aan.
|
Citaat:
|
Uiteraard: unitarisme, provinciale decentralisatie, tweetaligheid, economische heropleving in het zuiden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Unitarisme is niet iets dat makkelijk is te stimuleren op een moment onzin aan Nederlandstalige kant wordt beantwoord door nog grotere onzin aan Franstalige kant dat bovendien aan geen van beide kanten effectief wordt bestreden in de publieke opinie door tegenstemmen. Enfin u en ik kunnen hier wel wat lullen maar het effect daarvan op de publieke opinie is euh beperkt. ;-) |
Citaat:
Jaja, en uit zeer representatieve peilingen van de BUB blijkt dat 51 % van de "Belgen" een unitair België wenst. Die krantenpeilingen waarin plots een meerderheid van de Vlamingen separatistisch is, is natuurlijk een groot VlaemSSch-Nationalistisch complot :lol: |
*zucht*
|
CAP is OK..; Een goede partij, want ze hebben zelfs in Meise tweetalige affiches geplakt...
De oenen.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waar haal jij ineens die 1% BUB kiezers vandaan? :rofl: :rofl: :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
![]() |
Heb ik iets gemist? Is de hemel ingestort? Draait de aarde in een andere richting of draait de zon na eeuwen éindelijk terug rond de aarde?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik las zopas nog wat op het forum van Le Soir, en daar staan, net als hier op het forum, toch af en toe echt wel vreemde dingen. Alsof er plots honderden kleine Karadzicjes opgedoken zijn, en die nu allemaal ook eens van zich willen laten horen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be