![]() |
Na 110 dagen: is dit het einde van België?
Analoog met: http://forum.politics.be/showthread.php?t=95022
Denkt u na 110 dagen sinds de verkiezingen dat dit het einde van België is? |
Dit is het begin van het Absurdistisch Tijdperk, zoveel is zeker.
|
Ik hoop het in ieder geval.
|
Als er geen regering in een maand is, zal dat het einde van België zijn.
|
Citaat:
|
Onkruid vergaat niet en Belgie lijkt verdacht veel op onkruid.
Het hangt met haken en oogen aan elkaar. Dus politici ofwel slaag je er in om afspraken te maken dat het beter zou lopen ofwel stop je met die onzin. Want als je het nu niet oplost gaan de problemen niet weg en na de volgende verkiezingen zou het nog moeilijker worden. Persoonlijk geloof ik niet in Belgie , zeker met franstalige politici die wel zeggen dat ze voor Belgie zijn maar enkel op de voordelen uit zijn. Als de franstalige nog een belgie willen hebben zullen ze moeten toegeven en leg maar aan je kiezeres uit dat vlaanderen een hele zware prijs betaald 6 tot 12 miljard(afhankelijk van de bron). Eigenlijk ben ik aan het wachten tot men stopt met regeringsvorming en start met de splitsing bye bye belgie. |
Gezien het record staat op 150 dagen , even afwachten en dan zien we wel of den Belgiek zal sterven .......ik vrees wel dat het een palliatieve zorg wordt ipv een euthanasie...maar ja, zo kunnen tegenstanders blijkbaar medestanders worden ( op ethisch vlak );-) :twisted:
|
Ik heb dus neen gestemd, niet dat ik het niet wil, maar ze zullen België niet zomaar laten schieten, en als ze dat wel doen is het nog steeds niet voor binnen het eerste jaar... jammer genoeg.
|
Citaat:
Ze = Vlaamse onderhandelaars. Waarom maakt Maingain zich zo kwaad? Toch heel simpel. Als de kieskring gesplitst wordt, is hij de helft van zijn kiezers kwijt. Hijzelf kan maar in één kieskring opkomen... |
bijlange niet
|
100/110 zijn natuurlijk mooie ronde getallen maar véél belangrijker is 6 november, dan wordt het vorige record van 147 dagen(niet zo'n mooi rond getal) gebroken.
Psychologisch gezien is zoiets een belangrijke datum. |
Ach is nog niks, in Nederland heeft het ooit 208 dagen geduurd.....(heb geduld;-) )
|
Citaat:
|
Dit geeft toch enkel de onkunde van de gekozenen aan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nope
|
Citaat:
|
Nou, aan de peilingen te zien groeit het vertrouwen in de onderhandelaars weer.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be