Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Filip Dewinter (Vlaams Blok) - 16 tot 22 februari (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Brussel (https://forum.politics.be/showthread.php?t=9557)

k9 19 februari 2004 16:54

Heel simpel wat met Brussel bij een eventueele vlaamse onafhenkelijkheid ?

Seba 19 februari 2004 17:36

deelt FDW de mening van z'n partijgenoot Tastenhoye om Brussel desnoods met geweld te annexeren?

Antoon 19 februari 2004 17:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Seba
deelt FDW de mening van z'n partijgenoot Tastenhoye om Brussel desnoods met geweld te annexeren?

Seba, vraag het aan jullie nieuwe afdeling. Je weet wel, ze heet NV-A. Dat is jullie afdeling die beweert voor niets minder te gaan dan de Vlaamse onafhankelijkheid met Brussel als hoofdstad. :wink:

Seba 19 februari 2004 17:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Seba

Seba, vraag het aan jullie nieuwe afdeling. Je weet wel, ze heet NV-A. Dat is jullie afdeling die beweert voor niets minder te gaan dan de Vlaamse onafhankelijkheid met Brussel als hoofdstad. :wink:

kan zijn, maar de NVA weet comrpmissen te sluiten, en ik heb nog geen enkele mandataris horen zeggen dat hij desnoods met geweld Brussel wil annexeren?

Het Vlaams Collectief 20 februari 2004 08:45

Deze vraag werd al gesteld en beantwoord.

Topic: "Over de situatie Brussel/Vlaanderen" door thePiano.

Filip Dewinter 20 februari 2004 11:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door k9
Heel simpel wat met Brussel bij een eventueele vlaamse onafhenkelijkheid ?

Het Vlaams Blok hoopt de Brusselaars te kunnen overtuigen om in geval van boedelscheiding aan te sluiten bij Vlaanderen. Economisch hebben zij er alle belang bij te kiezen voor Vlaanderen. Ook geografisch zou dit logisch zijn: Brussel ligt namelijk middenin Vlaams grondgebied. Het Vlaams Blok wil als tegemoetkoming de Franstalige Brusselaars ook taalrechten geven in een onafhankelijk Vlaanderen. Brussel blijft uiteraard - zoals nu ook het geval is - hoofdstad van Vlaanderen.

jan hyoens 20 februari 2004 11:37

Dat heb ik nu al in ettelijke topics uitgelegd! Maar wat baten kaars en bril als...

k9 20 februari 2004 11:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Filip Dewinter

Het Vlaams Blok hoopt de Brusselaars te kunnen overtuigen om in geval van boedelscheiding aan te sluiten bij Vlaanderen.

En hoe zal dat practisch gebeuren? Een referendum?

Citaat:

Economisch hebben zij er alle belang bij te kiezen voor Vlaanderen. Ook geografisch zou dit logisch zijn: Brussel ligt namelijk middenin Vlaams grondgebied.
Inderdaad

Citaat:

Het Vlaams Blok wil als tegemoetkoming de Franstalige Brusselaars ook taalrechten geven in een onafhankelijk Vlaanderen. Brussel blijft uiteraard - zoals nu ook het geval is - hoofdstad van Vlaanderen.
Een 2 talige brussel dus .

Met nog steeds een soort van federale overheid waar een vlaamse en brusselse kant in zit of gewoon de franstalige brusselse partijen in heel vlaanderen laten opkomen?

k9 20 februari 2004 11:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Dat heb ik nu al in ettelijke topics uitgelegd! Maar wat baten kaars en bril als...

ben jij dan Filip DW ? tiens dat wist ik niet

11111111111111111

jan hyoens 20 februari 2004 12:08

Citaat:

Citaat:

11111111111111111

Nee, maar waarom worden hier vragen gesteld die letterlijk op de site van het Blok staan! :roll:

k9 20 februari 2004 12:10

Citaat:

Nee, maar waarom worden hier vragen gesteld die letterlijk op de site van het Blok staan! :roll:

Omdat dit hier een discussieforum is tiens . je weet toch wat dat betekend?

Seba 20 februari 2004 15:07

Citaat:

Citaat:

11111111111111111

in de topic "eigen volk?" zei FDW toch precies iets anders dan de officiƫle versie van het programma?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be