Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Homos die toch trouwen met een vrouw straffen wanneer ze scheiden? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=95640)

C2C 30 september 2007 22:31

Homos die toch trouwen met een vrouw straffen wanneer ze scheiden?

Moeten homosexuele mannen die uit opportunisme trouwen met een vrouw om voor een nageslacht te zorgen, en daarna scheiden, zwaar gestraft worden?

En hoe moeten ze gestraft worden? Moeten ze een financiële schadevergoeding geven? Moeten ze verbannen worden? Wat met hun kinderen? Die hebben kans het homo-gen geërfd te hebben en zouden dus later dezelfde misdaad kunnen begaan.

Raf 30 september 2007 22:33

Is dit een grap?

Heftruck 30 september 2007 22:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 2967043)
Is dit een grap?

C2C-humor. ;-)

Enkel een enquete ontbreekt.

netslet 1 oktober 2007 01:22

Aangezien het huwelijk in feite een contract is tussen twee partijen, moet dat inderdaad kunnen al naar gelang de voorwaarden die zijn gespecifieerd in het huwelijkscontract.

Heftruck 1 oktober 2007 01:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door netslet (Bericht 2967369)
Aangezien het huwelijk in feite een contract is tussen twee partijen, moet dat inderdaad kunnen al naar gelang de voorwaarden die zijn gespecifieerd in het huwelijkscontract.

Die libertariërs toch. :-D

Gun 1 oktober 2007 02:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 2967038)
Moeten homosexuele mannen die uit opportunisme trouwen met een vrouw om voor een nageslacht te zorgen, en daarna scheiden, zwaar gestraft worden?

En hoe moeten ze gestraft worden? Moeten ze een financiële schadevergoeding geven? Moeten ze verbannen worden? Wat met hun kinderen? Die hebben kans het homo-gen geërfd te hebben en zouden dus later dezelfde misdaad kunnen begaan.

Naar welke straf gaat jouw voorkeur uit?;-)

MaGNiFiCaT 1 oktober 2007 02:30

Citaat:

Ik vind dat die mannen daags voor hun huwelijk moeten gecastreerd worden om zo de afstamming te vermijden waar mogelijks het homo-gen aanwezig zou zijn.

En als zij daarna scheiden, moeten ze zwaar gestraft worden omdat bleek dat zij uit opportunisme, als homo, trouwden met een hetero-vrouw. Als blijkt dat die vrouw lesbisch is, moet ook zij gestraft worden, ook al bleek haar man -nadien- homo, omdat het haar intensie was met een hetero-man te trouwen.

Ochja, de lesbische vrouwen die uit opportunisme trouwen met een man moeten ook gesteriliseerd worden. Stel je voor dat het lesbo-gen aan de zonen doorgegeven wordt.8O 8O

driewerf 1 oktober 2007 04:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 2967400)
Ik vind dat die mannen daags voor hun huwelijk moeten gecastreerd worden om zo de afstamming te vermijden waar mogelijks het homo-gen aanwezig zou zijn.

En als zij daarna scheiden, moeten ze zwaar gestraft worden omdat bleek dat zij uit opportunisme, als homo, trouwden met een hetero-vrouw. Als blijkt dat die vrouw lesbisch is, moet ook zij gestraft worden, ook al bleek haar man -nadien- homo, omdat het haar intensie was met een hetero-man te trouwen.

Ochja, de lesbische vrouwen die uit opportunisme trouwen met een man moeten ook gesteriliseerd worden. Stel je voor dat het lesbo-gen aan de zonen doorgegeven wordt.8O 8O

homo- en lesbo gen

:rofl:

Bovenbuur 1 oktober 2007 11:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck (Bericht 2967104)
C2C-humor. ;-)

Enkel een enquete ontbreekt.

Ik vrees dat ie het meent. C2C, laat mensen hun eigen gevoelsleven eens leven, daar hebben ze jou of de overheid niet bij nodig.

Amon_Re 1 oktober 2007 11:58

Citaat:

Men zou hen kunnen verplichten om met jou eens van de bil te gaan, lijkt me een gruwelijke straf!

vlijmscherp 1 oktober 2007 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 2967955)
Men zou hen kunnen verplichten om met jou eens van de bil te gaan, lijkt me een gruwelijke straf!

zulke gruwelijke martelingen zijn zelfs in China verboden.

bentje 1 oktober 2007 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door driewerf (Bericht 2967409)
homo- en lesbo gen

:rofl:

Als je moet geloven dat je "geboren wordt" als homo dan moet je ook geloven in een gen als deze...
Of vind je homoseksualiteit een keuze?

Mitgard 1 oktober 2007 12:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bentje (Bericht 2967995)
Als je moet geloven dat je "geboren wordt" als homo dan moet je ook geloven in een gen als deze...

jij bent toch ook homo hé?
die foto in je avatar, jij en je vriend?

sn00py 1 oktober 2007 12:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 2968005)
jij bent toch ook homo hé?
die foto in je avatar, jij en je vriend?

ik wou dat net aan jou vragen.
Die foto van Bentje werk op uw zenuwen, precies...

Overigens, homo-zijn is niet echt een misdaad, het is een wandaad.

Mitgard 1 oktober 2007 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sn00py (Bericht 2968017)
ik wou dat net aan jou vragen.
Die foto van Bentje werk op uw zenuwen, precies...

bentje is die met die haakneus.
die heeft me nogal 'n haakneus zeg. daar kunt ge een bietenveld mee omploegen.
maar zijne vriend is wel ne knappe gast vind ik. die kan mij krijgen.

bentje 1 oktober 2007 14:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 2968027)
bentje is die met die haakneus.
die heeft me nogal 'n haakneus zeg. daar kunt ge een bietenveld mee omploegen.
maar zijne vriend is wel ne knappe gast vind ik. die kan mij krijgen.

Weet je, jongetje...
Ik kan je hier ook proberen door het slijk te halen, je opent er zelfs topics voor, maar ik hou me niet bezig met puberiaal gedrag. Waarom jij mensen probeert onderuit te halen lijkt me logisch. Door anderen onderuit te halen voel je je misschien wat beter met je miezerig zelfbeeld, en ik heb er dan ook geen problemen mee, enkel medelijden.
Maar vergeet niet, dat ik me wél gelukkig voel, ondanks wat jij hier reeds in verschillende topics over me zei, want jij kan me niet klein krijgen, ik laat me niet verlagen, dus blijf maar hangen in je bekrompen wereldje, geniet ervan... Jammer genoeg zal je nooit de intelligentie kunnen opwekken om verder te geraken...

edit: Oh, trouwens, als je denkt het nodig te vinden mijn vrouw te beledigen omdat je voelt dat je mij niet aankan, ga gerust verder, je hebt niet eens de mannelijkheid om haar, laat staan mij, te kwetsen.

Bovenbuur 1 oktober 2007 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bentje (Bericht 2967995)

Of misschien denk je wel dat het ietsje gecompliceerder in elkaar zit met hoopjes genen die direct danwel indirect samen met de omgeving invloed hebben op al dan niet homo zijn / homoseksueel gedrag vertonen.

sn00py 1 oktober 2007 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bentje (Bericht 2968348)
Weet je, jongetje...
Ik kan je hier ook proberen door het slijk te halen, je opent er zelfs topics voor, maar ik hou me niet bezig met puberiaal gedrag. Waarom jij mensen probeert onderuit te halen lijkt me logisch. Door anderen onderuit te halen voel je je misschien wat beter met je miezerig zelfbeeld, en ik heb er dan ook geen problemen mee, enkel medelijden.
Maar vergeet niet, dat ik me wél gelukkig voel, ondanks wat jij hier reeds in verschillende topics over me zei, want jij kan me niet klein krijgen, ik laat me niet verlagen, dus blijf maar hangen in je bekrompen wereldje, geniet ervan... Jammer genoeg zal je nooit de intelligentie kunnen opwekken om verder te geraken...

edit: Oh, trouwens, als je denkt het nodig te vinden mijn vrouw te beledigen omdat je voelt dat je mij niet aankan, ga gerust verder, je hebt niet eens de mannelijkheid om haar, laat staan mij, te kwetsen.

inderdaad mooi geantwoord zonder jezelf te verlagen tot hetzelfde niveau

Raf 1 oktober 2007 14:53

Citaat:

Weet je, jongetje...

Je beseft het waarschijnlijk niet, maar deze reactie bewijst eigenlijk precies het tegenovergestelde van wat je zegt. :wink:

another brick 1 oktober 2007 14:59

Citaat:

Weet je, jongetje...

;-) Een mooi geformuleerd antwoord op een ziekelijke opmerking van een omhooggevallen zielepoot.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be