Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Filip Dewinter (Vlaams Blok) - 16 tot 22 februari (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Een manier om het proces 'te winnen' ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=9566)

Knipp 19 februari 2004 19:22

Beste,

Ik denk dat er een eenvoudig juridisch beginsel is,
op grond waarvan je 'het proces' kan winnen.

Rechtspraak moet niet enkel rechtvaardig ZIJN.
Rechtspraak moet ook rechtvaardig LIJKEN.

Mijn vraag is nu :
hebben de advocaten van de vlaams blok vzw's er al aan gedacht in die richting te pleiten ?

En indien niet, waar stuur ik m'n faktuur voor dit juridisch advies ? 8)

Filip Dewinter 20 februari 2004 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knipp
Beste,

Ik denk dat er een eenvoudig juridisch beginsel is,
op grond waarvan je 'het proces' kan winnen.

Rechtspraak moet niet enkel rechtvaardig ZIJN.
Rechtspraak moet ook rechtvaardig LIJKEN.

Mijn vraag is nu :
hebben de advocaten van de vlaams blok vzw's er al aan gedacht in die richting te pleiten ?

En indien niet, waar stuur ik m'n faktuur voor dit juridisch advies ? 8)

Beste,

Eerlijk gezegd boezemen de conclusies van onze bekwame juridische dienst me toch meer vertrouwen in.

fdw

Knipp 20 februari 2004 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Filip Dewinter
Beste,

Eerlijk gezegd boezemen de conclusies van onze bekwame juridische dienst me toch meer vertrouwen in.

fdw

Beste,
De vraag blijft onbeantwoord.
Laat me de vraag dan anders stellen :
Hebt u bezwaren om die conclusies van die bekwame juridische diensten op een webstek te plaatsen ?
Ik heb nl oprecht interesse voor de lijn die de VB verdediging hier volgt.
Het lijkt me ook niet meer dan korrekt uw kiezers en potentiële kiezers,
volledig in te lichten over dit voor uw partij toch wel zeer belangrijk proces. Wat ik nu vind op de VB websteks , creëert een beeld van justitie als 'politieke moord'. Dat is een zeer ernstige verdenking, en als kritische burger vind ik het mijn taak die ten volle te onderzoeken.
Als democraat bent u wellicht bereid de burger alle details van dit proces onder ogen te brengen en niet alleen de ideologische interpretatie ?
Graag uw visie.

Supe®Staaf 20 februari 2004 20:07

Citaat:

Beste,

fdw

Een juridische dienst?
Waarvoor heeft een niet-racistische, democratische partij zóiets nodig :?: 8O :twisted:

Peace 20 februari 2004 20:15

Superstaaf,

Citaat:

Een juridische dienst?
Waarvoor heeft een niet-racistische, democratische partij zóiets nodig
Om rechten in dit bananenkoninkrijk te kunnen doorzetten die in een democratie vanzelfsprekend zouden zijn. :wink:

Seba 20 februari 2004 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Citaat:

Beste,

fdw

Een juridische dienst?
Waarvoor heeft een niet-racistische, democratische partij zóiets nodig :?: 8O :twisted:

om volop hun programma "aanvaardbaar" te maken (vooral vanuit juridisch standpunt dan :wink: ). Gelukkig wist Filip de Winter ons oa in de topic "eigen volk" eraan te herinneren hoe de vork werkelijk in de steel zit

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be