Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Amerikaanse topseries? HULP! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=95679)

baseballpolitieker 1 oktober 2007 14:55

Amerikaanse topseries? HULP!

Ik volg enkele amerikaanse 'topseries' en die staan me verschrikkelijk erg aan!:-D

Maar aangezien deze series pas laat of in sommige gevallen nooit tot in Europa geraken zou ik graag wat raad willen weten van enkele goeie series bij voorkeur nog niet hier op tv getoond wat die heb ik al goed/af-gekeurd.

Momenteel volg ik Lost, Prison Break, Las Vegas, Numb3rs (een voorbeeld van een serie die verschrikkelijk laat hier is gekomen). Mijn voorkeur gaat uit naar one story series, maar is wel geen verplichting want Las Vegas is dit ook niet echt en toch schitterend!:-D Ook degene die ze nu hier draaien zijn te licht bevonden (of toon ik gewoon geen intresse in:oops: ), dan denk ik aan Bones, Jericho, Heroes...

Weet er iemand een goeie onontdekte serie of een goeie site waar ik meer info daarover kan vinden?:-)

Tavek 1 oktober 2007 15:05

Battlestar Galactica

voldoet aan uw one story serie. En is veruit een van de beste dingen op tv de laatste jaren.

baseballpolitieker 1 oktober 2007 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 2968419)
Battlestar Galactica

voldoet aan uw one story serie. En is veruit een van de beste dingen op tv de laatste jaren.

Ahzo eens wat meer info over zoeken.

Momenteel heb ik dit al, kent iemand één of meerdere van die series?
  • The Kill Point
  • K-Ville
  • Journeyman
  • Traveler

edit: die twee laatste zijn al geschrapt, we gaan die andere twee eens testen eh!:-D

Zwartengeel 1 oktober 2007 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 2968419)
Battlestar Galactica

De 'nieuwe' Galactica faalt af en toe in de afwerking, vind ik. Op sommige momenten is het zelfs moeilijk voor te stellen dat die een kwarteeuw n�* de oorspronkelijke serie gemaakt is. Om een voorbeeld te noemen: in de nieuwe reeks gaat men totaal aan het gegeven voorbij dat men sedert eind jaren zeventig dingen als de GSM uitgevonden heeft, aangezien men op de op de commandobrug van de Galactica blijkbaar nog altijd met elkaar communiceert door middel van een ouderwetse telefoon. Het zijn misschien details, maar soms lijkt men toch wat over het hoofd gezien te hebben de technologische ontwikkelingen die men in de 'echte' wereld doorgemaakt heeft ook in de serie te implementeren. En dat in een fantasiewereld waar men sneller dan het licht kan reizen...

Tavek 1 oktober 2007 15:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 2968449)
De 'nieuwe' Galactica faalt af en toe in de afwerking, vind ik. Op sommige momenten is het zelfs moeilijk voor te stellen dat die een kwarteeuw n�* de oorspronkelijke serie gemaakt is. Om een voorbeeld te noemen: in de nieuwe reeks gaat men totaal aan het gegeven voorbij dat men sedert eind jaren zeventig dingen als de GSM uitgevonden heeft, aangezien men op de op de commandobrug van de Galactica blijkbaar nog altijd met elkaar communiceert door middel van een ouderwetse telefoon. Het zijn misschien details, maar soms lijkt men toch wat over het hoofd gezien te hebben de technologische ontwikkelingen die men in de 'echte' wereld doorgemaakt heeft ook in de serie te implementeren. En dat in een fantasiewereld waar men sneller dan het licht kan reizen...

Dat is juist de charme. Battlestar Galactica straalt de sfeer uit van een oud vliegdekschip.

Overigens hebben ze het handig opgelost: hard wire communications kunnen niet worden opgevangen door de cylons ;) Hoe minder software en computernetwerken, hoe beter.

Infidel 1 oktober 2007 15:31

Heel Six Feet Under. Ik heb pas zelf onlangs de volledige 5 seizoenen bekeken. Beste allerlaatste aflevering voor een serie ooit gemaakt.

Diplomatius 1 oktober 2007 15:59

Ik kijk zelden TV de laatste jaren, alhoewel ik moet toegeven dat enkele HBO-series bij mij erg in de smaak vielen. HBO huisvest onder andere ook The Sopranos, Six Feet Under, Ali G...

Om zeker eens te huren/kopen: Carnivale

Dronkoers 1 oktober 2007 16:09

Geen tijd voor films, tv, dvd en andere prularia ;-)

Kim 1 oktober 2007 16:12

The 4400... ook héél goed!

Den Ardennees 1 oktober 2007 16:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 2968581)
Geen tijd voor films, tv, dvd en andere prularia ;-)

te druk bezig met politics

politics.be = combinatie van actie, drama, romantiek, erotiek, en vooral komedie.

Het enige wat nog mankeert is horror8O

Dronkoers 1 oktober 2007 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 2968587)
te druk bezig met politics

politics.be = combinatie van actie, drama, romantiek, erotiek, en vooral komedie.

Het enige wat nog mankeert is horror8O

1 week leven op plat water!

Den Ardennees 1 oktober 2007 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 2968596)
1 week leven op plat water!

backfire! 1 oktober 2007 16:41

24

baseballpolitieker 1 oktober 2007 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diplomatius (Bericht 2968564)
Ik kijk zelden TV de laatste jaren, alhoewel ik moet toegeven dat enkele HBO-series bij mij erg in de smaak vielen. HBO huisvest onder andere ook The Sopranos, Six Feet Under, Ali G...

Nice, carnivale ziet er me echt wel mooi uit!:-D

baseballpolitieker 1 oktober 2007 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diplomatius (Bericht 2968564)

En 'HBO' is eigenlijk het belangrijkste uit je bericht...

Staan mooie series tussen.

Kent er iemand nog een tv station met deftige series, of toch alleszins met series? Ik heb al FOX, ABC nu ook HBO... Nog andere?

illwill 1 oktober 2007 17:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 2968449)

Aha, je maakt hier een grote fout dat in de allereerste aflevering ook word uitgelegt. Bekijk de eerste aflevering dus nogmaals en je vind een antwoord op jou vraag zeg maar. Er is een rede waarom ze op de galactica nog oude technologie gebruiken. :lol:

Trajanu$ 1 oktober 2007 17:45

surf naar hun site, je kunt daar de programma's volgen...

baseballpolitieker 1 oktober 2007 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Trajanu$ (Bericht 2968774)
surf naar hun site, je kunt daar de programma's volgen...

Aan de progs geraken is niet zo moeilijk, maar weten dat ze bestaan is een andere zaak!;-)

Trajanu$ 1 oktober 2007 18:01

ge surft dus naar de website en ge ziet dat ze bestaan... ;)

baseballpolitieker 1 oktober 2007 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Trajanu$ (Bericht 2968820)
ge surft dus naar de website en ge ziet dat ze bestaan... ;)

En als ik nu eens wist over welke site je het had dan was alles goe!:lol: ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be