1handclapping |
2 oktober 2007 14:23 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online
(Bericht 2970694)
Wat een belachelijke reactie. Zo veel linkse idiotie om toch maar het FEIT te camoufleren dat al diegenen die het wagen om de islam kritisch te bekijken d'office (doods-)bedreigingen krijgen.
Zoals ik het reeds stelde, de linkse kerk vindt die doodsbedreigingen DOODNORMAAL. Getuige de reactie van Handclapping.
Waarom maken ze eigenlijk zoveel drukte om HVT als ze het toch DOODNORMAAL vinden dat islamcritici bedreigd, geïntimideerd, ineengeslagen en vermoord worden?
|
Hoho : ik vind doodsbedreigingen allesbehalve normaal - ik vind dat dit zelfs strafrechterlijk zou moeten vervolgd worden, dat uitspraken waarbij men hele volkeren bedreigt met uitroeing eveneens gesanctioneerd zou moeten worden - laat ons hopen dat het ooit zo ver komt ! Ik vraag me alleen maar af waarom er een verschil moet gemaakt worden tussen
geweld van de islamietische terreur, de extreem linkse Baader-Meinhof terreur, de zionistische terreur enz.. Ik maak dat verschil niet! Ik zou overigens het budget van sommige aanzienlijken en rijken niet willen kennen dat aan body-guards wordt uitgegeven om zichzelf en hun familie te beschermen tegen allerhande soorten van krankzinnigen en mafiosi.
Een tijdje geleden (het proces is nog aan de gang dacht ik) werden er in Amsterdam mensen op straat afgeknald dat het lust was - maar ja als de moordenaars "slechts" gangsters zijn en bovendien niet-islamietische gangsters, dan zal het wel in orde zijn zeker ? Een moord is pas een erge moord als het motief duidelijk in de Koran gezocht kan worden. De verwijzing naar het oude testament om een paar miljoen mensen uit hun land te jagen is iets helemaal anders waarschijnlijk !
Ik kan U gerust zeggen dat ikzelf de profeet Mohammed herhaaldelijk tegenover Moslims redelijk beledigde en dat ik me nog altijd veilig voel,
alhoewel mijn naaste buur van irakese nationaliteit is. De man is zijn land ontvlucht, niet vanwege het feit dat hij moslim is, maar toch vanwege het feit dat hij zich niet veilig voelde vanwege de aanwezigheid van fundamentalistische fanatici.
Wat is er nu zo erg aanhet moslim-zijn? Je mag 4 vrouwen hebben en als je al eens een pilsje drinkt of een boterham met hesp eet, dan neem je dat rechtstreeks met Allah op bij je 5de gebed en die vergeeft je alles ...
Allah is de grootste en diegene met het meeste erbarmen.
|