![]() |
Eerste actie Vivantjongeren in Gent
14-2-2004 Op Valentijnsavond deelde Avanti (jong-Vivant) in Gent honderden condooms uit, bevestigd aan een flyertje 'neem je toekomst in eigen hand'. Hiermee willen we langs de ene kant ons bestaan naar de buitenwereld toe bekendmaken, anderzijds hopen we ook stiekem het liefdesleven van talloze Gentse koppels een nieuwe impuls te hebben gegeven;-) De komende maanden zal Avanti zeker nog van zich laten horen! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() www.vivant.be !! |
Citaat:
|
Citaat:
Alleszins wel positief dat een Belgicist voortplanting wilt voorkomen. :mrgreen: |
Alle sympathie en steun voor Avanti.
Nadenkend humanisme is de beste garantie voor de toekomst van onze kinderen. |
Citaat:
Eerder een zoveelste krampachtige poging van een jongerenfafdeling om toch maar hip te zijn en in de media te komen. Dat je dat ook met inhoudelijk werk kan doen, gaat hen blijkbaar voorbij. Ik kan het weten, want ik zit in Lier vaak samen met mijn collega Ronduit- N-VA'er volledig alleen als afgevaardigde van jongerenafdelingen van partijen in vergaderingen over het Jeugdwerkbeleidplan, de Agendacommissie, de Jeugdraad, het bestuur van het stedelijk Jeugdhuis... In het beste geval komt er één of twee keer per jaar eens iemand piepen van het Vlaams Blok of de VLD, maar daar blijft het bij. Die actieve en hippe jongerenbewegingen zoals Animo of Prego zie je nooit op plaatsen waar het jeugdbeleid wordt uitgetekend. Die hebben het uiteraard te druk met condooms uit te delen en klachten in te dienen tegen kardinalen... :cry: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zuur.... :? Rik, deze actie (er werd geen media gecontacteerd, dit wsas slechts bedoeld als kleinschalige lancering) is slechts de start van meer inhoudelijke acties. Hierover later meer. |
hhhmmmm... Ik weet nu niet dat het dé bedoeling was dat we op elke fora komen vertellen dat we durex uitdelen. Maar dat we eerder onze eerst duidelijke start aankondigen.
Wij willen maar zeggen, ook vivant heeft nu een jongerenafdeling !! Hetgene waar wij vooral mee willen uitpakken zijn niet alleen condooms enzo. Maar omdat Démocratie ons streefdoel is willen wij vooral hiermee uitpakken. Vandaar we oa ook opendebatten voeren en dergelijke MVG Denis Clijsters |
Citaat:
Deze actie is ook niet een actie waar ik helemaal achter sta... de politieke relevantie ontging me een beetje. Maar langs de andere kant; qua lancering kan het tellen! Nu komt het erop aan vooral inhoudelijk te werken. |
Is dat dan een soort cordon sanitaire?
|
Citaat:
Het enige dat mij stoort is dat bij de jongerenafdelingen tegenwoordig inhoud en werk steeds meer plaats maakt voor éénmalige acties met een hoog showgehalte. Men deelt wel condooms met het partijlogo uit aan de ingang van het Jeugdhuis, maar wanneer datzelfde jeugdhuis in haar Raad van Bestuur haar preventiebeleid uittekent zijn die politieke jongeren opeens nergens meer te bekennen. |
Condooms uitdelen,woehaha,men mag niet veel anders verwachten van een lullenpartij :lol:
|
Wel, wel, leuk gevonden maar omdat jullie voorzitter de partij verkocht heeft aan de VLD, hebben jullie niets mee in de pap te brokken ! Vivant zal weldra niet meer bestaan!
|
je weet het dan toch jean:
onze premier stond gisteren vol trots te vertellen dat het BTW-tarief in de horeca verlaagd wordt in de toekomst.... dit staat haaks op de ideëen die net ijveren voor een hogere verbruiksbelasting (BTW dus!!) en lagere belastingen op arbeid en dergelijke... Leg het maar uit Vivant'ers. :roll: |
Citaat:
|
Zie ander topic hierover : http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=10603
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be