![]() |
tip van van mijne nokel in kaboel: voor als ge gene aansteker op zak hebt
dan steekt ge uwe gauloise blauw aan met de gloeiende kogel, vers van uit uwe AK47.
wel rap zijn, voor 'm afkoelt. http://www.liveleak.com/view?i=22a_1191084721 heeft mijne nonkel ook al veel vrouwen mee versierd die om een vuurtje vroegen. merci nonkel abdul. |
Citaat:
|
Citaat:
|
En met de nieuwe wapenwet kunnen we dat hier ni meer ...:-(
|
nog alternatieven (al hebben we daar al eens over gehad denk ik);
*gasfornuis *waakvlam geiser *bouwlamp (300 of 500W halogeen, wordt warm genoeg) *verwarmingselement van zo'n elektrieken verwarmertje *gloeiweerstanden in een elektrische oven maar nonkel abdul wint het natuurlijk wel op coolheid |
Citaat:
|
trouwens, als zo ne kogel zo heet wordt, dan moet dat toch verschrikkellijk veel pijn doen als ge die bv. in uwen buik krijgt...
|
Citaat:
|
Citaat:
Het word dankzij die wapenwet enkel moeilijker voor de politie om een wapen zijn spoor terug te vinden tot bij de huidige eigenaar. |
Citaat:
Maar dan enkel op de plaats waar de kogel zit en beweegt, want de rest van de zenuwen zijn te snel afgesneden om iets te merken. Sterven door een kogel die je direct dood, is volgens hem dus pijnloos. Maar zelf heb ik er geen ervaring mee en heb echt geen zin om die op te doen. |
Citaat:
|
Moet ik ook eens proberen. Hier in de states gaat dat wel inslaan als een rage, denk ik :)
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zelf electrisch fornuis (ook halogeen!) gaat. Sigaret rechtop op het fornuis zetten (aan de filter bovenaan met één vinger vasthouden), en wachten tot hij goed begint te roken. De truc is nét op het juiste moment te trekken. Niet te vroeg dus. En vooral: uw haar niet op het fornuis laten vallen... 8-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be