![]() |
Debat Gerolf Annemans vs Karel De Gucht 3 okt 20u UA R002
Actueel Debat Gerolf Annemans vs Karel De Gucht woensdag 03 oktober 2007
![]() zou wel eens boeiend kunnen zijn ... |
Sinds wanneer voelt De Gucht zich dan geroepen om in debat te gaan met mestkevers?
|
Citaat:
|
Gerolf Annemans
Hopelijk doet hij beter dan op het kopstukkendebat gisteren in Leuven! Progamma's van de MR voorlezen en De Morgen citeren waren de hoogtepunten van zijn inhoudsloos, kinderachtig en populistisch relaas... Ik had van Annemans toch wat meer inhoud en minder voorbereide en afgezaagde 'show' verwacht.
|
:cheer:
Ons debat, ons debat! Die posters rulen echt. Spijtig van de spelfout. :p Het is in het R-Gebouw te doen. Iedereen is uitgenodigd. Ook op het gratis vat achteraf. ^^ Iedereen die mij ziet, mag eens zwaaien! |
welk
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wrslk de enige zonder lvsv-lint. (Ik moet het mijne nog krijgen.) |
Ik was normaliter ook langsgekomen, ware het niet dat ik andere (weliswaar heel leuke) verplichtingen heb. :)
Hopelijk wordt het een boeiend debat en geen platvloerse scheldpartij... |
Citaat:
Van 8 tot 9 debatteren zij, van 9 tot kwart voor 10 vragen van het publiek. Moderator weet ik niet. Iemand jong ging het zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ken nog wel een paar namen die daar meester in zijn... |
Annemans in een debat is hi-la-risch. Heb een aantal jaar geleden in Gent een debat gevolgd tussen hem en Abou Jaja zijn schoothondje, Azzus als ik me niet vergis. Gewoon top:lol:
|
Citaat:
wat bedoel je met die communautair ... ???? |
Citaat:
|
Citaat:
Waarom zou een VL nationalist niet kunnen debateren over het communautaire? Als er een iemand is die dat wel kan dan is hij het wel. |
com·mu·nau·tair (bn.)
1 betr. hebbend op de of een gemeenschap => gemeenschappelijk 2 betr. hebbend op de verschillende Belgische bevolkingsgroepen Ken je dat niet? Daarover dus. Naar het schijnt is die idd goed, die moderator. We zien wel; |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be