Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Goed nieuws: Rechts gaat achteruit, links vooruit! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=95794)

Abba Kovner 3 oktober 2007 18:31

Goed nieuws: Rechts gaat achteruit, links vooruit!

Deze voormiddag heb ik mijn nieuwe bril afgehaald bij de optiekhandel in de Offerandestraat (<A>) en je gelooft het of niet: mijn rechteroog is er op achteruit gegaan (-2,25 voorheen -1,75) en mijn linkeroog er op vooruit: 0,75 ipv 1,25 voorheen! Nog een jaartje of zo en dan zie ik rechts geen steek meer en links alles uiterst scherp zonder bril. Of hoe een irritant verschijnsel in de samenleving zich op een natuurlijke wijze oplost in het niets. :-P

PAJOT 3 oktober 2007 18:38

Bent u een allochtoon ?

Derk de Tweede 3 oktober 2007 18:45

Dit hoort thuis in K & K.

Abba Kovner 3 oktober 2007 18:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 2973893)

Bedankt baas, ja baas, sorry baas....

liberalist_NL 3 oktober 2007 18:57

Lekker spammen,
lekker spammen,
heerlijk spammen,
is mijn faam.

Abba Kovner 3 oktober 2007 18:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 2973923)
Lekker spammen,
lekker spammen,
heerlijk spammen,
is mijn faam.

Jeps, 9398 keer, ieder zijn gebrek. Van zodra je aan de 10.000 bent, trekken we er samen eentje open. :-P

HAMC 3 oktober 2007 18:59

Goed nieuws of begrijp ik u nu verkeerd?

Abba Kovner 3 oktober 2007 19:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 2973926)
Goed nieuws of begrijp ik u nu verkeerd?

Absoluut goed nieuws, voor mij zeker. Zoals reeds gezegd, zal ik binnen een afzienbare tijd links alles perfect kunnen zien en rechts nada. Kort gezegd: in het land der blinden is eenoog koning. "Ik word Koning"... hehe :-P

Thomas- 3 oktober 2007 19:03

Zo'n boeiende dingen kan je beter op je eigen blog rapporteren: http://www.blogger.com

Raf 3 oktober 2007 19:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Abba Kovner (Bericht 2973868)
Deze voormiddag heb ik mijn nieuwe bril afgehaald bij de optiekhandel in de Offerandestraat (<A>) en je gelooft het of niet: mijn rechteroog is er op achteruit gegaan (-2,25 voorheen -1,75) en mijn linkeroog er op vooruit: 0,75 ipv 1,25 voorheen! Nog een jaartje of zo en dan zie ik rechts geen steek meer en links alles uiterst scherp zonder bril. Of hoe een irritant verschijnsel in de samenleving zich op een natuurlijke wijze oplost in het niets. :-P

:lol:

HAMC 3 oktober 2007 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Abba Kovner (Bericht 2973935)
Absoluut goed nieuws, voor mij zeker. Zoals reeds gezegd, zal ik binnen een afzienbare tijd links alles perfect kunnen zien en rechts nada. Kort gezegd: in het land der blinden is eenoog koning. "Ik word Koning"... hehe :-P

Haha, over fanatisme gesproken...

Indien het rechteroog u ergert, ruk het uit.

Abba Kovner 3 oktober 2007 19:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thomas- (Bericht 2973938)
Zo'n boeiende dingen kan je beter op je eigen blog rapporteren: http://www.blogger.com

99% van wat hier geponeerd wordt zijn scheldpartijen, persoonlijke aanvallen, afrekeningen, off-topic replieken, herhalingen herhalingen (vooral dat!) en pure spam. Niet eens de moeite waard om op blogger.com te dumpen. Hoor je mij klagen? 8-)

sn00py 3 oktober 2007 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Abba Kovner (Bericht 2973954)
99% van wat hier geponeerd wordt zijn scheldpartijen, persoonlijke aanvallen, afrekeningen, off-topic replieken, herhalingen herhalingen (vooral dat!) en pure spam. Niet eens de moeite waard om op blogger.com te dumpen. Hoor je mij klagen? 8-)

U heeft een foutje geschreven: Het moet zijn: "99% van wat ik hier schrijf, zijn scheldpartijen, persoonlijke aanvallen, afrekeningen, off-topic replieken, herhalingen herhalingen (vooral dat!) en pure spam. Niet eens de moeite waard om op blogger.com te dumpen. "

Want alle middelen zijn goed om het VB te bestrijden, nietwaar? Dat gij uzelf durft vereenzelvigen met een held als Kovner, zowel zijn naam als foto MISbruikt ge.:oops::oops::oops:

Rudy 3 oktober 2007 19:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 2973893)

Mee eens, bij gebrek aan een rubriek "individuele problemen"

Abba Kovner 3 oktober 2007 19:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sn00py (Bericht 2973967)
U heeft een foutje geschreven: Het moet zijn: "99% van wat ik hier schrijf, zijn scheldpartijen, persoonlijke aanvallen, afrekeningen, off-topic replieken, herhalingen herhalingen (vooral dat!) en pure spam. Niet eens de moeite waard om op blogger.com te dumpen. "

Want alle middelen zijn goed om het VB te bestrijden, nietwaar? Dat gij uzelf durft vereenzelvigen met een held als Kovner, zowel zijn naam als foto MISbruikt ge.:oops::oops::oops:

Dat is maar een nicknaam. Geef toe: dat klinkt een pak minder lullig dan 'sn00py'. Hoe oud ben jij? He he :-P

Abba Kovner 3 oktober 2007 19:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 2973974)
Mee eens, bij gebrek aan een rubriek "individuele problemen"

Geef toe: de titel was toch goed gekozen? Of wou je weer 100 topics op een rij: "ik haat moslims omdat .. omdat... omdat ze.. moslim zijn, n�*!".

sn00py 3 oktober 2007 19:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Abba Kovner (Bericht 2973980)
Dat is maar een nicknaam. Geef toe: dat klinkt een pak minder lullig dan 'sn00py'. Hoe oud ben jij? He he :-P

Van respect gesproken...

sn00py 3 oktober 2007 19:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Abba Kovner (Bericht 2973983)
Geef toe: de titel was toch goed gekozen? Of wou je weer 100 topics op een rij: "ik haat moslims omdat .. omdat... omdat ze.. moslim zijn, n�*!".

Ja, ik moet toegeven: de titel was goed. Nu nog in dat grote venster iets met inhoud proberen schrijven en je gaat er geraken.

ik haat moslims omdat .. omdat... omdat ze.. moslim zijn, n�*: waar lees je hier zaken die daar -al was het maar van verre- op lijken?

Abba Kovner 3 oktober 2007 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sn00py (Bericht 2973984)
Van respect gesproken...

Jij bent begonnen met: "Met verstandelijk achtergestelden discussieer ik niet."

sn00py 3 oktober 2007 19:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Abba Kovner (Bericht 2973997)
Jij bent begonnen met: "Met verstandelijk achtergestelden discussieer ik niet."

OK, ik ben weer aan het beledigen geslagen. Sorry. Maar jij neemt ook niet de mooiste woorden in de mond, zeker als het over rechtse mensen gaat.
ik heb je een vraag gesteld in die andere topic: HVT (mijn standpunt). Wil je daar een antwoord op geven?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be