![]() |
Tekenen aan welke wand?
'Communautaire Discussies' is 'Staatsinrichting' geworden, zie ik.
Ik heb ook al door dat aan de suggestie van Dimitri, een Nederlander, tegemoet werd gekomen. Tekenen aan de wand?:-D |
Citaat:
|
't Is in ieder geval duidelijk dat er niet op afkomst wordt gediscrimineerd. ;-)
Mij leek staatsinrichting een betere omschrijving, omdat en opdat er ook onderwerpen behandeld worden die verder gaan dan puur de communautaire Belgische problemen: staatsvormen, verdeling van de machten, kiesstelsels, etc. Daarbij kan ook naar het buitenland gekeken worden. Kortom, wat meer afwisseling. Politieke bijbedoelingen had ik zelf eerlijk gezegd niet, maar ik kan niet voor het forumbeheer spreken. ;-) |
Ik verwijt je niets, hoor Dimitri.
Voor mij is het echter een teken aan de wand dat het net nu gebeurt. |
Citaat:
Hebben dimi zijn charmes eindelijk gepakt bij een vrouwelijke of mss zelfs mannelijke forummoderator? |
Citaat:
Ik was al een tijd niet meer actief op het forum en kon de communautaire discussies ineens niet meer vinden! Ik dacht eerst nog: zou het te verhit zijn geworden in de huidige crisis en is er besloten tot censuur?:? Maar toen vond ik ook - tot mijn verbazing - dat de nieuwe naam nu 'Staatsinrichting' was geworden. Eigenlijk ging het hier toch al niet enkel over communautaire onderhandelingen, dus een verandering was wel correct. Het is zeker een teken aan de wand dat de moderators dat nu dan ook erkennen.:-) |
Citaat:
|
Citaat:
.... Mooi hé? :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik snap het niet
|
Citaat:
:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be