![]() |
oproep aan brouwerij Moortgat !
wij willen Duvel van 't vat op café.
medestanders kunnen hieronder tekenen, de rest : hou uw klep en moeit u niet. |
1. Dronkoers :cheer:
|
2) manta ...8-)
|
Citaat:
|
3) Djiezes F. Kraist
|
Citaat:
- ik moet aan mijn reputatie denken, ik wil niet eindigen als sommigen hier en als notoire dronkoers door t leven gaan, natuurlijk - mijn zelfvertrouwen is niet al te groot, ik kijk eerst een beetje lafhartig de kat uit de boom en zie of mijn voorstel wel genoeg bijval geniet - ik lust voor het dagelijks gebruik zeker zo graag Vedett, en misschien is dat economisch gezien wel meer verantwoord voor de horeca - ik neem moeilijk beslissingen, laat staan dat ik makkelijk mijn handtekening zet - laat mij daar nog even over contempleren dus aub |
Ik ben niet zeker hoor, maar ik denk dat Duvel van het vat gewoon niet mogelijk is omdat er nog een hergisting gebeurd in de fles.
|
Citaat:
|
4) ook in Amsterdam
|
Citaat:
Bon ja, ik heb alleszins gehoord dat Duvel niet te hergisten was op een vat aangezien het een net iets ander hergistingsproces is. Het feine weet ik er ook niet van, maar ik dacht alleszins dat dat de grote reden was waarom Duvel niet op het vat te verkrijgen was. |
Citaat:
Citaat:
|
ps @ brouwerij Moortgat, ge moet mij niet bedanken voor dat lumineuze idee hoor maar een win for life (nen thuistap Duvel met elke maand een vatje wt op prijs gesteld ;-) )
|
Ik stem tegen.
|
Citaat:
|
Citaat:
zatte mensen moete niet komen uitdagen ! :evil: |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be