Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Godsdienst en levensovertuiging (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=111)
-   -   Tom Cruise bouwt bunker tegen Aliens (https://forum.politics.be/showthread.php?t=95864)

Spinoza 5 oktober 2007 11:19

Tom Cruise bouwt bunker tegen Aliens

Een britse bouwfirma heeft de plannen klaar om een ondergrondse bunker te bouwen in de tuin van Tom Cruise. De filmster wil zo zijn familie beschermen tegen een invasie van aliens. Cruise, die een trouwe aanhanger is van de Scientology Church, gelooft dat de galactische heerser 'Xenu' een aanval voorbereidt.

Dat Cruise in aliens gelooft is geen geheim. De leer van Scientology stelt immers dat wij afstammen van buitenaardse wezens. Omdat we er op aarde een puinhoop van hebben gemaakt, zouden de aliens uit zijn op wraak. Onder leiding van hun heerser Xenu plannen ze momenteel een aanval op de Aarde.

De bunker wordt voorzien van een garage voor drie wagens en een helikopter. Het ondergronds complex telt vijf verdiepingen en heeft geen gebrek aan luxe, zo is er ook een zwembad. Het prijskaartje van de bunker is 10 miljoen dollar. Tom Cruise kan dus op beide oren slapen als de wereld vergaat.

Bron: De Standaard

Dycore 5 oktober 2007 11:40

Zou je ook geen bunker beginnen graven System?

Wautd 5 oktober 2007 12:02

Wel niet slim want nu weet Xenu waar hij the Cruise moet zoeken.

Tenzij het natuurlijk een afleidingsbunker is :lol:

Andro 5 oktober 2007 12:38

Tavek 5 oktober 2007 15:04

:drinking: :drinking: :drinking:

Zoveel geld en zo weinig verstand....

system 5 oktober 2007 15:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dycore (Bericht 2977321)
Zou je ook geen bunker beginnen graven System?

Ik sluit het bestaan van 'aliens' zeker niet uit. U wel. Maar ik heb de indruk dat u veel uitsluit wat niet in uw denken past. Dat is uw recht natuurlijk maar niet erg verstandig.

Esperanza 5 oktober 2007 16:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wautd (Bericht 2977383)
Wel niet slim want nu weet Xenu waar hij the Cruise moet zoeken.

Tenzij het natuurlijk een afleidingsbunker is :lol:

:lol:

Xenu zal wel wat meer pijlen op zijn boog hebben om zich te laten tegenhouden door een bunkertje met een zwembad.

Winterhamer 6 oktober 2007 10:38

ik ben zeker een racist als ik zeg dat de Scientology achterlijk is :roll:

Bovenbuur 6 oktober 2007 10:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Winterhamer (Bericht 2979612)
ik ben zeker een racist als ik zeg dat de Scientology achterlijk is :roll:

Nee hoor, de meeste aanhangers van de sekte zijn blanke Amerikanen.
Tom Cruise is overigens geen echte scientologist, hij is celebrity en visitekaartje en moet daarom ten alle tijden een positief beeld van de "kerk" hebben. Hij krijgt zo weinig mogelijk contact met echte leden en word niet al te hard afgeperst.

Bovenbuur 6 oktober 2007 10:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spinoza (Bericht 2977271)

Een britse bouwfirma heeft de plannen klaar om een ondergrondse bunker te bouwen in de tuin van Tom Cruise. De filmster wil zo zijn familie beschermen tegen een invasie van aliens. Cruise, die een trouwe aanhanger is van de Scientology Church, gelooft dat de galactische heerser 'Xenu' een aanval voorbereidt.

Dat Cruise in aliens gelooft is geen geheim. De leer van Scientology stelt immers dat wij afstammen van buitenaardse wezens. Omdat we er op aarde een puinhoop van hebben gemaakt, zouden de aliens uit zijn op wraak. Onder leiding van hun heerser Xenu plannen ze momenteel een aanval op de Aarde.

De bunker wordt voorzien van een garage voor drie wagens en een helikopter. Het ondergronds complex telt vijf verdiepingen en heeft geen gebrek aan luxe, zo is er ook een zwembad. Het prijskaartje van de bunker is 10 miljoen dollar. Tom Cruise kan dus op beide oren slapen als de wereld vergaat.

Be prepared! /spam

manta 6 oktober 2007 23:14

Dan moeten de andere sekteleden toch ook bunkers en dergelijke maken ??? Of zouden ze door veel "bidden" of zo eerst gered worden ???
Als ze beginnen met survalistische toestanden ...:roll:

baseballpolitieker 6 oktober 2007 23:16

Die gast weet dus echt niet meer wat hij met zijn geld moet doen eh!:lol: GESTOORD gewoon maar wel cool!8-) 8-)

Animalman 6 oktober 2007 23:40

Ik vraag me wel af waar hij aan brandstof gaat geraken voor die auto's als de wereld vernietigd is.

baseballpolitieker 6 oktober 2007 23:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Animalman (Bericht 2980755)
Ik vraag me wel af waar hij aan brandstof gaat geraken voor die auto's als de wereld vernietigd is.

Op zonne-energie, of plannen de ruimtewezens ook een aanval op de zon?:lol:

StevenNr1 7 oktober 2007 00:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 2977979)
Ik sluit het bestaan van 'aliens' zeker niet uit. U wel. Maar ik heb de indruk dat u veel uitsluit wat niet in uw denken past. Dat is uw recht natuurlijk maar niet erg verstandig.

ochottekes toch

baseballpolitieker 7 oktober 2007 00:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 2977979)

In het leven moet men prioriteiten stellen, en dat moet men voor zo'n zaken naar de aard van waarschijnlijkheid doen, de kans dat er een atoombom op Amerika valt is veel groter, die bunker is hopelijk daartegen bestand..8-)

liberalist_NL 7 oktober 2007 00:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spinoza (Bericht 2977271)

:rofl:

Wat een nutcase.

Bovenbuur 7 oktober 2007 10:37

De meeste scientology aanhangers ontkennen overigens stug dat hun heilige boek een verhaal met aliens enzo beschrijft. Het is een keer gelekt, maar de "kerk" zelf noemt dat onzin en heeft er nog nooit van gehoord. Tom Cruise zit dus duidelijk niet bij de public relations afdeling.

Visjnu 7 oktober 2007 11:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 2981276)
Tom Cruise zit dus duidelijk niet bij de public relations afdeling.

Tom Cruise (of zijn woordvoerder althans) beweert zelf dat dit verhaal niet waar is.

Havana 7 oktober 2007 17:50

Och, Cruise heeft gewoon te veel films gezien.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be