![]() |
bewakingsagent - politieman
Mag iemand die het beroep van een bewakingsagent uitoefent, zich inschrijven voor politieman te worden?
Ik weet dat je geen bewakingsagent mag worden, als je de afgelopen 5 jaren politieman bent geweest. Ik vroeg mij af of het ook omgekeerd zo was.. Hier vind ik niets over, maar ik zou het graag zeker weten. Iemand die dit weet? |
Waarom zou iemand politieagent willen worden? Ja kijk, als hij zelfs te lui is om taxichauffeur te worden zou ik het nog begrijpen maar anders?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ge moet wel heel erg gestoord zijn dan. :lol: |
oh ja, dat heb ik eens in NYPD Blue gezien; dat die agent extra ging bijwerken als bewakingsagent en dat net mocht en daar ellende van kwam.
|
Citaat:
waarom wil iemand bakker worden? waarom wil iemand psycholoog worden? waarom wil iemand ... worden? Dat speelt toch geen rol...iedereen wordt toch wat hij wil? |
Citaat:
elke dag iets anders... |
Citaat:
|
Citaat:
Van mij mag dat he, begrijp me niet verkeerd he. |
Citaat:
|
Als politiekorps zou ik misschien wel blij zijn met halfgetrainde nieuwelingen, zolang ze alles maar niet op hun eigen manier gaan doen.
|
als je politieman bent, mag je dan onschuldige burgers neerschieten?
|
Citaat:
|
ok dat wou ik even weten
danku |
Ik vermoed dat het hier een val is ....
We hadden eerst dit ...:http://forum.politics.be/showthread.php?t=95680 ...8-) |
Citaat:
Ik had alle nachten afwisselend werk EN verdiende beter dan men vrienden-flikskes. Bewaking is niet alleen statische jobkes...daar bedank ik ook voor. Als je wil bijscholen in bewaking hebt ge gewoon zalige jobs. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be